![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Veldig god plass her idag.
Skal sydover til regn og kjøligere vær for 17. mai. Det er ikke helt som planlagt. Skulle liksom ha fri idag, men det blir endel koordinering som må ordnes likevel.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Gradestokken passerte nettopp 11 grader. Møter på Prærien i dag så tar hele arbeidsdagen der. I kveld blir det å gjøre i stand til morgendagens 17. mai-frokost. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
I dag står det en tur på legen på agendaen. Begynner å bli lei av å hoste og harke i snart 2 uker! Utover det er det blir det å sitte på kurs sammen med de høye herrer på jobb og lære seg flytskjema og administrasjon av nytt system. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SVG endelig noen dager fri etter masse kursing og jobb i inn og utland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy fra Sola, her blir det to møter før lunsj. I kveld venter klargjøring av barneskolen før feiringen i morgen og det betyr samtidig at morgendagen blir it rotterace.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Gooood fredag fra Skaun!
Her skal forefallende i heimen unnagjøres, før pils og spareribs med venner! Så Lerkendal og litt fotball, blir en bra togdag i morgen kjenner jeg allerede... Brum.. ![]() Oslo noen dager neste uke, så muligens Stockholm, Gibraltar eller Malta igjen uken etter, ingen vet hvor haren hopper. Ikke engang haren selv... ![]() Ha en fantastisk "dagen før dagen" uansett hvor dere er, og Gratulerer med morgendagen om jeg ikke er online da! Hurra!! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
god morgen fra litt mer sentrale strøk en Kimpe ( aka Trondheim )
![]() Her er det rolig strat med kaffe og frokost på jobb,derretter er det bare å hive seg til med oppgjør, så det kommer litt klingende mynt inn i kassa. Bakedag med guttaboys i ettermiddag.... ![]() ![]() Ha en ellers fantastisk dag forumister ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
I dag så skal flybilletter til KIV (Chisinau) bestilles for sommerferien. Satser på 3-legs med et Star-selskap (regner med SK og OS ut fra BGO), da får jeg sølvkort etter turen til NY. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Sitter på flybussen mot OSL. Helsinki neste, ikke helt fornøyd med at SAS kansellerte den opprinnelige flighten. Hadde tenkt å bruke de seks timene til å oppleve litt mere av Helsinki. Nå får vi utnytte morgendagen maksimalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra tigerstaden..Ikke stort som skjer enda, bortsett det blir en MR til Alicante senere i ettermiddag/kveld.
Ellers kunne jeg på twitter lese tidligere idag, at Politiet måtte vekke en kvinne som hang med hode oppi en søppelkasse - sovende. Jaja, noen har vel begynt 16.mai-feiringen vel tidlig. Hver sin lyst. Ha en strålende dag - edru eller ei ![]()
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 16-05-2014 at 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her er det kuldeperiode med makstemp på 34 som er smooth til å være 16 mai. I morgen er det frokost, sjømannskirken og på kvelden 200 nordmenn på toppen av Burj Al Arab.
Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
17 mai værmeldingen viser overskyet på formiddagen, og oppklarende til sol på ettermiddagen. Max 13 grader. Ikke det helt store, men man slipper i det minste å svette i dressen. Cruisesesongen har startet her i sør, og i dag har vi fått besøk av Oriana fra P&O Cruises. Er visst et betydelig antall cruiseskip som skal innom her i løpet av sommeren. Quote:
![]() Håper ikke det er du som skal betale gilde på Burj. Blir nok ikke billig? Hoy fra meg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Siste arbeidsdag denne uken tilbringes på hovedkontoret etter en uke i utlendighet. Greit å få tid til å gjøre ferdig reiseregninger og annen planlegging for neste uke. Men først, 17.mai helg. Ha en fin dag og god 17.mai alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
He he.. Jeg slipper unna med dragen og meg. Det er faktisk ikke så ille når det er arrangement som dette (900 kroner per pers. - treretter og fri drikke til 2300). I år er Emirates og Jumeirah med og sponser med gaver og morro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Joker
|
![]()
God morgen fra London. Mye som må ordnes før møte med ny regnskapsfører på mandag, så er vel bare å sette igang.
Ha en bra dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Her er det helelr lite på programmet, det er fredag, det er 17 mai i morgen. Ja så må jeg huske på å handle alkoholen i DAG da, i morgen er det nok for sent. Kvelden i kveld blir heller ikke av det edru slaget, Studentgalla på Det Norske Studentersamfund som er tradisjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra "landet" mellom Tyskland og Østerrike!
Dagens akademiske program er unnagjort, men litt "overtid" på lesesalen hjelper på karmaen (gudane vet man kan trenge dét). Blir vel noen forberedelser til i morgen etter hvert. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag, god dag! Alkoholen er sikret i form av toppgevinsten i jobbens vinlotteri - Pol Roger 2004
![]() Har vært en travel jobbuke, så det blir vel fortjent å kommet til Køln og Aachen over helga. Måtte gjøre om på hotellbookingen pga faren for DY-streik, så det blir to dager i Aachen før Køln. Det er visst messe der og hotellprisene i Køln på ukedagene er astronomiske. Ellers tar jeg gjerne imot gode tips om buler i Køln og Aachen, og området rundt - gjerne "utebuler". ![]() God 16. og 17. mai ønskes! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Ikke like varmt som vanlig her i Georgia heller .. kun 4-5 grader på morran. Skal ikke bli mer enn ca 20 senere i dag heller ..
Snart 17. mai her og. Annet enn å henge opp flagget har jeg ingen spesielle planer for dagen. Ikke veldig mange nordmenn i Atlanta, men det har vært observert 17. mai arrangementer her .. Feirer heller med en go'øl på verandaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Gullstua | SQ 777 | Flyforum | 10 | 19-07-2018 23:16 |
God morgen fra Gullstua | SQ 777 | Flyforum | 14 | 20-01-2018 16:28 |
God lørdag fra Gullstua i CPH. | ATC-flyradar | Flyforum | 6 | 12-08-2017 16:51 |
God fredag fra gullstua på OSL | robertaas | Flyforum | 14 | 14-11-2015 12:11 |
God morgen fra Gullstua på OSL | fluxie | Flyforum | 18 | 17-10-2015 14:46 |