![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Hjemmekontoret åpner om en Nespresso eller to. Lunsjmøte i sentrum før fredagsfølelsen tar helt overhånd - aldri feil med en fridag i morgen. Ha en bra avslutning på april du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Etter en travel helg er det greit med en rolig start på kommende helg. Bare så irriterende at man våkner så tidlig når det hadde vært greit å sove seg frempå. Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon hvor L1 straks kommer. Ny telefon, så trenger kanskje ikke lade 2 ganger i løpet av dagen? Så er det alltid spennende hvilke innlogginger og passord som ble med over fra den gamle. Hittil virker det tilfeldig, men har allerede måtte resette endel passord jeg hadde glemt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Au.. fra bygde-kontoret. Skulle bare en rask tur over til naboen og gi han en full Mr Miyagi om bonusreiser. Dette endte opp med store mengder italienske druer på terrassen og Dragen ble glemt hjemme.. (Bestiller blomster via viatrumf)
Deilig med flymusikk på vei til jobb og godt jeg ikke forstår sarkasmen i norsk rap.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Tidligere enn vanlig. Skal prøve å unngå det i framtiden igjen, tidlig er ikke min venn, men i dag måtte det bare bli slik.
Ha en mindre trøtt dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Trøtt i trynet da det ble seeent hjem fra trening pga problemene med T-banen i går. Sitte 25 min på Majorstua og vente på bane som går hvert 15 minutt er en ting. En annen ting er at den halvveis til Kolsås annonserer at dette er siste stasjon og han kjører tilbake til byen, uten noe mer info. Reisegarantien tenker man selvfølgelig ikke på før det er for sent.
Nåvel, godt med fri i morgen kjenner jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Halden!
Natten på Hotel Park har vært helt ok. Litt støl etter gårsdagens utskeielser, men ingenting som ikke en god frokost kan fikse. Harry-fri tirsdag ønskes ![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tidlig tirsdag fra CNF. Venter på pushback og avreise til CGH. Ca 30% belegg og nødutgang så livet er ikke så verst. Men 06.35 avganger er uansett ikke min stil.
Men med litt flaks får jeg et par timer på hotellet i SP før dagens jobbing. Ha en fin en
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God dag fra jobben. Kantina serverte laks i dag, men agurken var i form av agurksalat og ikke den syltede varianten, dessverre. Noen timer igjen før man er klar for en liten fridag. Skulle egentlig ha vært flere sånne fridager på onsdager. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 16-04-2019 13:22 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 06-03-2019 01:47 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 13-11-2018 15:23 |