![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Tilbake på jobb i dag...så da er det bare å sveive i gang pc`n og ikke minst Nespressomaskinen. Blir værende ved kjøkkenbordet til arbeidsdagen er over. En treningsøkt venter i ettermiddag. Håper du også får en bra tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra bølgene blå.
Så litt frem til å snu til dag i løpet av uken. I natt kom beskjeden om å fortsette på natt i en uke til så da blir det to fulle uker på natt. Ellers, er det deilig å være på havet når været er slik som det er. Rolig sjø og lite vind. Sitter med valgets kvaler om å bestille CT-tur til Mexico (PVR) eller Tokyo. Hva ville dere ha valgt??? Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Fyr i peisen og både kake, Jäger og espresso i magen. Har man ikke brød får man spise kake. Lunsjbesøk hos noen venner lenger ned i dalen, og en skitur er heller ingen umulighet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Her er man straks klar til å rusle bort på kontoret. Fint med noen rolige møtefrie dager... Ellers byr resten av uken på et tannlegebesøk, møte med regnskapsfører og en konsert... Ha en finfin tirsdag i solen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra L1, som strengt tatt hadde Vy-farger før det var kult. Siste arbeidsdag i dag, burde være flere to-dagers uker egentlig. Er nå uansett en del kortere arbeidsuker fremover
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Wakeup Copenhagen, skal man ha et billig sted å sove på men samtidig ikke vil sove på hostell så er dette stedet. 400 DKK for en natt, rommene er små og sengene litt harde men det duger, rent og pent og ellers ikke noe å klage på. Skal straks vandre de få hundremeterne bort til hovedbanøøøgååården for buss for tog ja du leste riktig. Det er ikke en særnorsk greie om dere trodde det. Først til Rødby færge også tog til Hamburg. Må få fiksa noen setereservasjoner og DB nekter å godta noen av mine kort. FÅr bare feilemelding om at jeg ikke har fyllt ut alle felt, men jeg har jo det. GRR. Så satser på at de forstår hva jeg vil her. Om alt går etter planen er jeg i Bayern i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Rotterdam sentralstasjon. Fått sjekket ut av hotellet, og siden det er noen timer til flyet går fra AMS, tar jeg en liten sightseeing med nederlandsk jernbane.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hærlig morgen fra Stavanger
![]() Fortsatt nydelig vær og faktisk noe bedre temperaturer også. En kom seg opp ve 7 - 8-tiden i dag og har surret rundt med litt frokost, kaffe og tv, amt fått stusset hekken. Noe som i år skal gjøres annenhver uke slik at en slipper et digert henger-lass med rusk. Jobben tok meg 20 min inkl kosting av vei, så det var jo bare kos. Ellers vurderes det å avlegge glass-banken et besøk for anskaffelse av noe bedre rød vin, samt at avkommet har mast om nye klær. Ha en super påske-tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Sov vel til rundt klokken ti. Dagen består i litt indretjeneste som f.eks å fylle opp kjøleskap og fryseboks slik at man har sikret seg noe mat for påsken. Nå gjenstår å pakke ferdig en bag og kanskje pakke bittelitt før man setter kursen mot fjellet for et par netter på hyttetur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Geneve. Fått oss skikkelig fjongt hotellrom med balkong og utsikt mot fontenen. Nå blir det straks frokost/lunch på "Kinesern", vår stamsjappe for lunch her nede.
Ha en fin dag
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Trallala fra Vestsørøst. Gårsdagens økt på eiendommen ble litt tyngre enn planlagt da et tre hadde funnet det for godt å bli blåst overende. Så da ble det motorsagmassakre og bæring av restene til bålplassen. En god workout.
Dagen bringer start på en ny arbeidsuke. Satser på at det vil gå rolig for seg nå etter at vi har skremt bort alle bonussvindlerne. Hval marsipansjokolade skal uansett bli min følgesvenn på helligdagene. Sa jeg helligdager? Nei, ikke her .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fikk tatt tog til Groningen, kjøpt en cola og satt meg på toget til AMS. Dyr cola. Bør være god.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 30-04-2019 13:00 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 06-03-2019 01:47 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 13-11-2018 15:23 |