![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret på Ris. Klar for en arbeidsøkt her hjemme før resten av dagen tilbringes i den Gamle Logen i Oslo - også et av stedene i De Historiske Hoteller og Spisesteder. Ha en riktig fin tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra marka. Her er man bittelitt sent ute før man skal frese opp til Gardermoen og videre til oljemessen i SVG. Dette er vel en av de berømte SAS flightene hvor det er tre personer i Go og lite midtseter ledige for de “edle”.
Snart helg, i overmorgen er det torsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Her skjer det ikke mye. Boring pågår i moder jord og vi andre har rolige dager. Sånn blir det vel ut denne uken. Får vel begynne å glede seg til biff og snop på lørdag. Hardt liv. Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bogota! Eller her har vi bare så vidt akkurat avsluttet mandagen. Ankom 2 timer forsinket med Avianca sin B787 fra BCN p.g.a. "teknikk". Helt greie flatbeds i C-class, men 10 timers flight + 2 timer venting på bakken i BCN, gjør at man kjenner seg ganske forsynt med hele Avianca-interiøret uansett hvor søte crewet var. Nå litt room-service og en god "fluffy" KING size seng på NH Collection Hotels. Buenas noches!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Alt på plass på kontoret, det ordentlige og ikke hjemmekontoret. Først noen møter her før jeg hiver meg på toget ned mot Østfold senere for nye møter der. Etter jeg i går kveld var på Biltema å kjøpte noen ruller bobleplast er det ikke umulig den skal benyttes til noe i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Morgen fra Kristiansund. Her er det grått, og jeg mistenker at høsten er her for å bli. Ønsker meg dog mye pent vær fremover da jeg får nøklene til nytt landsted på Lørdagen.
For å ha noe å drømme om, så tror jeg at man må sjekke regler for helipad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Frisk og rask og uten veldig jetlag. Deilig å ha fått satt fra seg svigermor og bare være meg, Mia og Pellefanten igjen.
Nå venter det 3 kontordager. Skal vel også ringe BA og forsøke finne ut om jeg kan slippe 9 timer på LHR på fredag. Kan jo dra på BA museumet, men får egentlig nok dødtid på den turen uansett. Ha en fin en
![]() |
#8 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() Morn frå Trondheim. Middels. Lite anna å seie om det. Håpar berre det blir juleferie i år.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Dagen begynte med at vekkerklokken prøvde å vekke meg 0645. Det har slumreknapprefleksen min fått med seg, men ikke kroppen. Bommet dog litt, og alarmen ble slått helt av. En time senere våknet jeg... og nå er jeg endelig på jobb. Bra jeg ikke har møter eller annet i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra OSL på vei til bgo og havet hvor 14 timers arbeidsdager snart venter.
Noen som vet hva Easyjet gjør på d-gates? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flugmaður
|
![]()
Mornings fra foran peisen igjen.
Dagen byr på et lite hopp til Norge hvor man skal møte litt familie og hente ymse saker og ting, skal bli fint å rote litt i gamle kasser! Ha en fin tirsdag folkens ![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra OSL. Etter kjip havregrøt i leke-loungen på BGO var det jaggu godt å sette tennene i godt brød med smør, ost samt melk som tilbehør.
Next stop Ørstad/Volda så biler vi ned til Loen. Ny titt på Loen Sky-lift står også på programmet. Ha en super tirsdag 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå. Vekket av en våt tunge ved sekstiden som vanlig. Første av seks arbeidsdager snart i gang. Teamet mitt fikk fin reklame hos NRK i dag og.
https://www.nrk.no/nordland/disse-av...ret-1.14181983 Har en kollega i by’n .. dukker vel opp her utpå dagen hvis han finner ut av gps’en .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen eller etter en runde med forumet er jeg plutselig litt usikker, fikk min pass påskrevet som tidligere SAS ansatt i en annen tråd, det er visstnok på linje med eks-spion, eks-KGB og det som verre er - når karrieren senere tok meg til Kreft, HIV og Malaria forskning er det ikke småsaker som visstnok rusler rundt i denne kroppen......hmmm her må det nok et dypdykk i Peet’s Coffee for komme på plass.....
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
I dag har egentlig vært en ganske bedriten dag, men denne fyren som kræsjer et småfly og kom opp med dagens beste forklaring lettet litt på stemningen:
https://www.facebook.com/greg.chag/v...3411995186201/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 30-04-2019 13:00 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 16-04-2019 13:22 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 06-03-2019 01:47 |