![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen og snart på vei ut døren for å rekke første Norwegian fly til Trondheim som går 70 minutter før SAS våkner...tydelig at SAS kutter mere enn Norwegian nå i vinterferien. Fyller opp dagen og morgen med møter i Trondheim. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Morgen fra havet. Trøblete natt så nå skal det bli godt å sove. Satser på at dagskiftet fikser biffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Litt vinterferiestille på her og der. En skitur er planlagt i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Soloppgang på vei til jobb, et sikkert vårtegn ![]() Men synes at snøen på Vassfjellet kan ligge en stund til slik at jeg får prøvd meg litt mer på slalåm nå når jeg først (delvis) kan det. Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen, eller aften fra Syndey. Her er 4 dag på hell og en har fått sett og opplevd uvanlig mye til meg å være. Hjelper å ha med en energisk datter på tur. Kan melde om behagelig klima, sol, hyggelige mennesker og en moderne og flott by.
Snart natta her. Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
hallais, her venter jeg litt på at en simulering skal gjøre seg ferdig, før det blir kaffeautomat-pitstop og et møte fra kl. 11. Grå og kjedelig dag, gjesp.
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
*Gjesp* ... oppe i otta og fikk luftet bikkjene akkurat i tide før neste bølge med regn velter inn. Ellers er det tomt for bacon. Det er litt krise ....
Ser av internsidene at det spises kake på jobben i dag. Men tenker de på meg? Neeeeeei da ... Nå må noen få utvidet disse vpn-tunellene til å overføre kake. Man kan sende folk til månen, men marsipankake til Coal Mountain...? #fail. #ernamågå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen.. Her går det unna på kontoret.
Barn nummer tre i løpet av en måned dro på seg feber så mor ble hjemm i dag. Det ble en meget deilig 3000m crawl i dag tidlig som gjør at 1700 pilsen i dag blir nydelig. Nå er jeg noe så sjeldent som stresset - en av barna skal være med pappa på jobb i morgen som er på vestlandet. Arvingen er på separat billett så det renner inn insjekk på mail, jobbmail og SMS og man har egentlig ikke rukket å tenke på pakkingen til USA turen fredag morgen.. Blir artig å intordusere den lille for polarrull og frokost i pappboks - på tide at de lærer seg hvordan folk flest reiser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]() God natt fra Wiesbaden. En relativt interessant agenda i dag. Startet dagen i Stuttgart. Men første møte var i Frankfurt. Andre møte var, for ordens skyld i Karlsruhe, og hotellet altså i Wiesbaden. Det var 50 mil med bil for 2 møter. Også første gang jeg har gjort salgspitch på Tysk. Noen spesialiteter fra Baden gjorde også at middag ble overflødig, og jeg fikk lært de lokale noen regler. "Wenn wir baden in Baden-Baden, baden die Baden-Baden mädchen mit". Den hadde de ikke hørt. Alt i alt en fin dag. Gute nacht!
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 20-02-2019 at 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 30-04-2019 13:00 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 16-04-2019 13:22 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 06-03-2019 01:47 |