![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
http://www.nettavisen.no/okonomi/privat/article723103.ece
Nå kan du fly til Marseille Provence, Liverpool, Glasgow (Prestwick), London, Newcastle eller Frankfurt (Hahn) for 13 kroner mindre enn hva Norwegian tar for sine kampanjebilletter.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Sykt:exclamati :exclamati
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er det bare meg som opplever det slik, eller lar Nettavisen seg bruke som mikrofonstativ av dyktige PR-folk hos Ryanair? Salgsperioden er såpass kort og det er en del restriksjoner på reiseperiode som gjør at de neppe kan selge så veldig mange billetter til den prisen.
Ryanair klarer imidlertid å få enda et presseoppslag på at de er billigst.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om det hadde vert aktuelt for meg å bestille, så hadde jeg med glede betalt 13 kroner mer for å unngå å fly Ryanair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nja, Nettavisen hadde samme oppslaget da Norwegian kom med sine billigbilletter. Personlig er jeg mer kritisk til alle medienes (spesielt Dagbladets) presentasjon og kjempeoppslag om billiger restplasser hist og pist. Ikke rent sjelden preger dette også forsiden.
Har aldri flydd med RyanAir, og kommer også til å unngå det - har en dårlig følelse for selskapet (rotete internettside, uklar totalpris, ukurante flyplasser og åpenbart lave lønninger etc - dessuten synes jeg eieren virker en smule usympatisk...). Det største aberet er dog at man må reise helt til Sandefjord fra Oslo sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Så enig!!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
At de klarer å få et slikt oppslag tyder vel bare på at de er dyktige med å drive PR. Det er jo ikke noe galt med det. Kanskje andre har en del å lære av de akkurat der.
13 kroner er vel ikke akkurat det som gjør om man velger det ene fremfor det andre flyselskapet. Bor man i Oslo er det naturlig å velge et flyselskap som går fra Gardermoen, hvis man kan få en grei pris/reise derfra. Som sagt noen ganger tidligere: Jeg har reist med Ryanair flere ganger, og aldri hatt noe å utsette på de. Lave lønninger til kabinpersonalet? OK. Men ingen tvinges da til å ta disse jobbene. Mange ser på dette som en fin jobb. Og hadde jeg drevet et firma og fikk en jobbsøknad fra en med 2-3 års fartstid som kabinansatt i Ryanair, da ville jeg ikke blunke med å ansette denne personen. IMM
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja konkurranse i luften er jo bra for alle...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS kundeservice svarer ikke på ros | Solvi | Småprat | 14 | 17-02-2015 05:28 |
SAS svarer på konkurranse | Concorde | Flyforum | 12 | 29-02-2008 20:10 |
Jørgen Lindegaard svarer på læsernes spørgsmål i svenske DI | PP | Flyforum | 37 | 16-05-2006 08:10 |
Kapteinen svarer......................... | LN-FHU | Flyforum | 1 | 27-01-2005 16:46 |