![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er skuffet og litt sur på SAS kundeservice for fullstendig manglende respons på en hyggelig og rosende melding.
For over en måned siden hadde jeg ekstra hyggelig og sprudlende kabinpersonale på en flyvning. Det var en fredag ettermiddags tur fra Bergen til Oslo, og de fleste passasjerene (inkludert meg) var trøtte etter en lang arbeidsuke og lei av kaoset på Flesland når vi kom ombord. Kabinpersonalet gjorde turen til en hyggelig opplevelse, de var alle strålende opplagte, og hadde et smil og en morsom bemerkning nedover hele flyet. De spredte glede og smil til passasjerene uten at de var slitsomme. Da jeg kom hjem skrev jeg en melding til SAS kundeservice (ris og ros) der jeg skrøt av kabinpersonalet. Jeg har jobbet i service-yrker i mange år selv, og vet at det er hyggelig å høre når folk er fornøyd. Jeg krysset av på at jeg ønsket tilbakemelding, men det har jeg aldri fått ![]() Jeg synes det er dårlig gjort. Jeg vet ikke engang om kabinpersonalet det gjaldt har fått vite det? Alle steder jeg har jobbet har vi passet på å svare når folk har sendt ros, og også gitt beskjeden videre så fort som mulig til riktig person (hvis det gjelder en bestemt person). Gjør man ikke slik i SAS? Så, hvis noen jobber i SAS og får gitt beskjed videre: De som jobbet på SK 278 9. januar fortjener ros ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS kundeservice | Dreyer | Småprat | 17 | 23-08-2019 09:13 |
Ros til SAS-ansatt | VC-10 | Småprat | 35 | 25-03-2013 10:09 |
SAS svarer på konkurranse | Concorde | Flyforum | 12 | 29-02-2008 20:10 |
LN-ROS ikke længere i snowflake CS | karsten | Flyforum | 3 | 18-09-2007 10:56 |
Hegnar med ros til SAS | EB | Flyforum | 3 | 03-06-2006 06:55 |