![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for siste arbeidsdagen før en liten ferie - herlig. Satser på å få lurt inn nok skritt i løpet av dagen. Ha en flott fredag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra flytoget. Første skikkelige turen alene siden tidlig i Juni. Rart å dra fra Storsmurfen min hjemme og skulle være borte i 9 dager.
Elefanten er derimot storfornøyd og gleder seg til å fly BA igjen. Langt. Helt til Fnat Annsless. Kunne ikke sjekke inn på nett nå heller, så da blir det vel tur nr ørten på rad med SSSS. Annoying. Ha en brillefin dag
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Svingt over til dagskift. Halvveis. Snart helg med biff og snop. Det går rette veien. Fikk spm om å være med til Berlin om ca 10 dagers tid. Så på flybilletter. SK i Plus til 5200.- eller DY direkte til 2600.- Er jeg like SK vennlig som før? Tenke tenke...... God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker, for det som trolig er siste gang herfra. Flytteperm i dag så dagen går med til å pakke og demontere, før selve lasset går i morgen. Men siden leiligheten blir ubeboelig, så sjekker vi inn på Mom's Hotel i kveld. Dessuten skal flyttebilen fra Bislet Bilutleie hentes og endel ting plukkes opp rundt omkring i byen. Kjenner jeg pregosaurusen rett så passes det vel på at jeg får lite tid til både hjemmekontor og gjemmekontor
![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Snedig tech på BA761 i dag. De klarer ikke skru av boardinmusikken og varsler om at den muligens vil være på hele flighten.
I tillegg er det dollier i veien for oss på OSL. Vi har blitt pushet men kan ikke taxe ettersom noen har glemt igjen nevnte traller midt i veien. Har aldri opplevd noen av delene før UPDATE: Da er det engines off. En på OSL har gitt oss "ok" for å taxe over trallene, men iflg kapteinen er ikke vedkommende kvalifisert til å ta den beslutningen pga risk for å blåse dem bort og skade ting. Så nå må vi vente på ny push back. Jeg er sulten... ![]() UPDATE 2: Engines off ser ut til å ha løst boardingmusikk problemet. UPDATE 3: Da er vi på vei og boardingmusikken dundrer løs på repeat igjen. Jeeeeez, det suger innmari
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 31-08-2018 at 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra busstoppet. Snart helg, men den kan ikke bare tilbringes på sofaen da Noen på fly og vin forrige uke inviterte meg til å hjelpe med flytting i morgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Fikk i dag bekreftet at det lønner seg å stå opp litt senere, gå et par minutter ekstra (fordi den nærmeste parkeringsplassen ved togstasjonen er fylt opp på det tidspunktet) og slappe av med en gratis kopp NSB kaffe på tur til jobb. Og det aller beste er at reisetiden er 5-10 minutter kortere enn det tidligere alternativet. Ellers har jeg begynt å glede meg til Londonturen jeg skal ta om mindre enn to uker. Merker at det sliter innpå meg å ikke fly i jobbsammenheng lenger, så må ta igjen privat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra t-banen. Kick-off på jobb venter og vi skal visst bli enda bedre på ting. Eneste problem er at opplegget er delvis irrelevant for meg da min funksjon er litt på siden. Men det venter noe godt å drikke i den andre enden så bare å lide seg igjennom det.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G’morgen! Lysner så smått her borte og etter frokost blir det en tur på dynga. Deretter blir det å klatre opp trappa til hjemmekontoret. Tre dager til helg ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Bergen. Har hatt 3 flotte dager opp i Loen og nå har jeg bare noen timer igjen av vakten her i Bergen, deretter fri fram til torsdag.
Senere tar bolaget meg hjem til Stavanger også blir det å svinge innom gamle-kontoret å raske med meg rød vin, deretter innom Kebabben, så blir det et usunt måltid hjemme med Kidsa i kveld. Og for ordens skyld, det er far som drikker vinen. Ha en glitrende flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fredag ja, det stemmer.
I mangel på reising og longhaul nå så kjører jeg simulering. En GT før maten. Så blir det et eller annet sånn halvspiselig som fønes i ovnen før man gafler i seg maten, velter innpå litt øl eller vin og sovner i lenestolen. Ha en fin flyreise alle sammen!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag hjemmefra. Jobbdagen var sånn passe bedriten. Kom meg ikke derfra før en time «for sent» Stod i kø på E6. Kom meg endelig hjem, passe smålei.
Nå skal jeg tusle ned på butikken en tur og sjekke om det gamle bankkortet mitt (som jeg ennå ikke har somlet meg til å klippe i stykker etter at DnB nylig sendte meg nytt. Står 09/18 på det) fortsatt virker så det blir noe mat på meg i helgen, og satse på å bli gjenforent med kortholderen min på jobb på mandag. Ha en fin helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften fra hovedstaden.
Straks legge arvingen før man lar mor holde fortet mens far stikker inn til sentrum (typ Amundsen) for å ta seg en øl eller to med en tidligere kollega. Skal visstnok se «Skjelvet» i 4DX imorgen formiddag så da er det vel innafor med antydninger til ølbriller ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |
Endelig fredag - endelig pinse! | EB | Flyforum | 25 | 12-05-2008 14:06 |