![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noen som vet hvilke nye filmer SAS har kommet med i april. Og er det noen som vet hvor på nett man kan finne dette?
Har ikke alltid tid til å sjekke IMDB når jeg kommer ombord...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Jeg kom med 926 idag, og det var omtrent det samme som da jeg fløy LAX - ARN i mars, kunne ikke se noe nytt, det var faktisk et dårligere tilbud nå hva gjelder kvalitetsfilmer fordi noen av de kjente filmene i mars er borte. Hvis det var noe nytt nå, må det ha vært noen barnefilmer, eller noen helt ukjente filmer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk, jeg så også flere gode filmer over Atlanteren i mars.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke mottrekk vil SAS gjøre mot de nye bonusreglene? | robertaas | Småprat | 0 | 03-01-2019 15:14 |
SAS: Filmer ombord | kimpe | Reiseforum | 25 | 27-02-2017 02:35 |
Hvilket flyselskap er best på nye filmer? | robertaas | Småprat | 10 | 16-08-2013 21:24 |
Hvilke muligheter har SAS for å kjøpe nye fly ? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 58 | 21-04-2013 22:24 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |