![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kom på at jeg ser langt flere filmer på fly enn på kino. Hvilket flyselskap bør man fly med om man ønsker best utvalg av nye filmer?
Så forrige helg Oblivion og The Great Gatsby på Air New Zealand. De hadde selvsagt også Hobitten. Grei kvalitet (i forhold til mange andre) på skjermene hadde de også.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 11-08-2013 at 06:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Born to run
|
![]()
Tja, tidligere hadde iallefall SQ filmer som ikke ennå var kommet på kino hjemme , og bra kvalitet på skjermene.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg mener at QR var det første selskap som viste Warhorse ombord, men det er jo en stund siden nå. Info om hva som vises ombord finnes i det minste her:
http://www.qatarairways.com/no/en/IFE/IFE_Homepage.page |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Thai hadde Oblivion, Iron Man 3 som nye filmer jeg husker i farta. LH hadde mye mindre/dårligere utvalg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
10A
|
![]()
KL har også ganske bra og ferskt utvalg - men dessverre helt elendige skjermer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Fløy Delta innenriks i Usa i sommer, de hadde live-tv i flyene. Alle de store kanalene, ganske morsomt :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy Qatar til SGN og tilbake i sommer og utvalget av filmer var meget bra. 42, Croods (forøvrig morsom film), Epic, Hobbiten og Oblivion var på plass. Fløy økonomi, og dessverre var ikke kvaliteten på skjermen allverden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Ombord fortsatte de å reklamere for tjenesten og det stod ikke noe på skjermen eller på noe i avislomma at man skulle få noe annet enn over 100 live tv-kanaler. Da jeg spurte betjeningen hvorfor det ikke lengere virket anbefalte de at jeg skulle flytte til et annet sete og dra kortet mitt igjen der. Den bet jeg ikke på, fool me once.... Jeg kontaktet kundeservice etterpå for å få pengene tilbake, men de mente det var godt informert om at jeg kun ville få noen video-kanaler.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 16-08-2013 at 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke nye filmer tilbys SAS? | robertaas | Småprat | 2 | 26-04-2018 12:35 |
Hvilket flyselskap er 9C? | Trdfly | Register- og ATC-Forum | 5 | 12-09-2014 06:55 |
Hvilket flyselskap er dette? | SudCaravelle | Flyforum | 7 | 25-05-2012 09:01 |
Hvilket flyselskap er dette? | dimmaua | Flyforum | 3 | 29-11-2007 23:57 |
Hvilket flyselskap | LN-GBM | Flyforum | 6 | 25-09-2004 10:06 |