![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Gårsdagens flight mindre enn halvfull i sommersesongen ..
http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/2945443/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvad jeg hører så går EWR-CPH ganske udemærket for CO - hvilket også nævnes i svarene på ovenstående tråd fra A.net.
Baseret på seatmaps fra Continental.com (hvilket ikke er en endegyldig indikation på den faktiske belægning) ser OSL, CPH og ARN ud til at ligge på nogenlunde samme niveau for den kommende uge. BF er næsten fyldt på alle afgange ud af de tre byer og economy ser også fornugtig ud - bedømt ud fra den kommende uge ser ARN svagest ud i economy af de tre ruter.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
En regel bør være at man ikke kan dømme hvordan det går med en rute basert på en enkel flight.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Korrekt, vi vil ha AMS med 777, ikke trang 757 kjerre over dammen !! Bare kødder..., kanskje ikke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Å ta en dags belegg, er en dårlig måte å evaluere en rute på, det er vi vel alle enige i.
I 1998 var jeg ALENE på en MD fra CDG-OSL..... En flight jeg aldri kommer til å glemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er mange aar siden den het Kastrup ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Men her på osl går det bra. Lurer på om de får gått på tiden. 30 min igjen. Og kontrollen av håndbagasje tar tid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Selv om du synes jeg ikke evner å se noe som helst...(da kjenner du meg godt forstår jeg) ...så er jeg ikke like bastant som deg...jeg synes bare du har vansker med å se utviklingen og mulighetene for OSL....og at SAS sin langdistansesatsing er gammeldags.
Back on track da: Så Continental gjør det dårlig til København? Litt vel store konklusjoner å dra ut fra en flight. Dessuten er vel neppe denne internettoversikten over ledige seter til å stole på. Trodde den visste ledige seter som ikke var tildelt.....kan det ikke være personer som har billett men ikke fått tildelt sete før ved innsjekk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
SAS gammeldags - er Lufthansa, KLM, Air France, British Airways, Iberia, Finnair så også underlagt en gammeldags tankegang i din verden. Så vidt jeg ved har alle disse selskaber en klar strategi om at lede så meget trafik som muligt gennem en hub (I Lufthansas tilfælde to, pga. slot-problematikken i FRA). Quote:
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OK, da skal jeg kaste meg inn på denne debatten...
![]() Herov Som allerede er nevnt ovenfor så kan man ikke gå inn å se på en flight og bestemme hvordan en rute går. Skulle jeg bedømme dette fra min erfaring ville det vise seg at vi hadde 100% load faktor da jeg i Juli ikke klarte å non-reve fra EWR til CPH på flere dager og måtte til GOT og kjørte bil til CPH... ![]() Det andre poenget er at dette innlegget kan virke litt utspekulert da du i overskriften skriver Quote:
![]() Det tredje poenget er at det er for tidlig å bedømme hvordan denne ruten går etter noen uker... Som jeg nevnte tidligere så sa Jeff Smisek, en av våre ledere, at når CO ekspanderer så foregår dette under "adult supervision" og vi hopper ikke på et marked uten at det er studert over lengre tid. De fleste B757 rutene vi har til Europa har vært en utrolig suksess, som kan sees da flere andre selskap som NW, DL og AA også utvider sine 757 ruter til Europa. Som også nevnt tidligere så er OSL - EWR en av de rutene som produserer høyest yield per passasjer... og det er ikke bare amerikanere... ![]() For å avslutte dette innlegget Herlovså la journalistene og avisene, med sine ofte spekulative og misvisende overskrifter, fortsette å miste respekt blandt de mere informerte leserene og hold deg til fakta... så får vi se om et år eller to hvordan denne ruten går ... ![]() Dag
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EWR-MCO, EWR-OSL med Continental og SAS | SudCaravelle | TripReports | 12 | 08-08-2011 20:16 |
Tripreport: CPH-EWR-CUN-EWR-CPH med CO og SK | FlyHi | TripReports | 19 | 11-12-2010 16:56 |
Continental til EWR Feb. 10.2008 | gottols | Register- og ATC-Forum | 2 | 10-02-2008 20:42 |
Continental gjør store oppgraderinger | Tommy777 | Flyforum | 19 | 05-01-2007 19:28 |
Continental Airlines EWR - DEL non-stop | Dag Johnsen | Flyforum | 16 | 09-11-2005 17:15 |