Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-10-2017, 05:39   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Mandag:-)

God morgen fra Ris. Snart klar for Bryggekontoret - en formiddag i reiseregninger tegn. Ettermiddag byr på påfyll av ny skritt og ikke minst en innendørs treningsøkt i tillegg. Ha en sprek start på uken du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 07:16   #2
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Default Re: Mandag:-)

God mandag fra Groruddalen - klar for ny uke på jobb og en uke nærmere jul og bare å tenke på at dette er siste mandagen i Oktober 2017 - tiden går.

jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 08:07   #3
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra Wien. Litt roligere vær i dag enn i går heldigvis. Vi gikk en runde da været la seg litt på ettermiddagen og så mange sperringer overalt etter uværet. En stor stasjon kom vi ikke ut fra da inngangene var sperret. Det blåste ned ting mot perrongene fra en byggeplass. En stor rad motorsykler lå også veltet ned, pluss mange andre ting. Det var orkankast på flyplassen så jeg, da holdt vi oss inne. Ikke alle gjorde det. Noen dro med seg barn ut til og med. De blåste nesten bort, det er greit, men i en by kan det komme ting farende gjennom lufta ved så hard vind, så innendørs er best da.
Vel, straks en runde ut!
Ønsker alle en fin dag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 09:04   #4
SBT
ScanFlyer Silver

God dag fra den nye innenlandsloungen på OSL, måtte prøve den selv om jeg skal til CPH? Og videre med DAT for SAS ATR72. Nå lurer jeg på hvorfor jeg som er EBD og har billett i plus, har blitt tildelt sete bakerst i flyet. Er det bare en klasse på ATR ? Når jeg går inn å skal endre sete, så er ikke det mulig.
SBT is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 09:07   #5
Concorde98
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by SBT View Post
God dag fra den nye innenlandsloungen på OSL, måtte prøve den selv om jeg skal til CPH? Og videre med DAT for SAS ATR72. Nå lurer jeg på hvorfor jeg som er EBD og har billett i plus, har blitt tildelt sete bakerst i flyet. Er det bare en klasse på ATR ? Når jeg går inn å skal endre sete, så er ikke det mulig.
Det er fordi ATR har plus kabinen bakerst. Døra er bak så først ut og det skal være roligst bak i kabinen også. Men det primære er nok først ut!
Har sittet ofte på 19A.
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 09:17   #6
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen fra Snillfjord.

Fortsatt en eim av vinter utendørs, og snøen faller enda. Mandag, og intet seriegull i går, den sorgen får man slukne med varm sjokolade og krysse fingrene for kommende helg...

Ikke de helt store planer denne dagen, men da gårsdagen ble travlere enn tenkt, får man vel gjøre unna noen oppgaver innendørs i dag i stedet.

Ha en fortreffelig en!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 10:42   #7
roger
Rakettforskar

God morgon frå Trondheim. 30 grader kaldare her enn der eg var for eit par dagar sidan. Trur kanskje eg hadde heimreise delar av same rute, og same dag som KGL (ref CPH-tråden) på laurdag.

Konklusjonen når det gjeld Air Canada er at det er OK-ish på USA-CA-ruter der det går 777. Ti seter i bredda er no litt trangt; men meget bra plass mellom seta, fresh kabin, oppegåande IFE og slikt. A330 derimot mellom Toronto og CPH... Utruleg mykje trangare mellom seta, og heller ikkje særleg mykje plass sidevegs, sjølv med vanleg 2-4-2. Treig IFE. Fysj!
Dessuten driv AC med luremuseri; på boardingkortet mitt står det "Comfort Economy", så eg lurte eit sekund på om eg hadde blitt uppa til Y+. Det hadde eg ikkje. Då held det lenge med "Economy Class" som beskrivelse av klasse.
Old 30-10-2017, 10:53   #8
darkcho
ScanFlyer Gold

God morgen fra hovedstaden. Kaldt men friskt.

Gårsdagen bød på en CRJ900 fra et forblåst vestland til Oslo. Topp service og lite støy som vanlig. Begynner å bli en favoritt.

Ha en fin dag!
Old 30-10-2017, 11:11   #9
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra Stavanger. Her sitter en å venter på legen sammen med eldste jenta. Og her går tiden gitt, hittil 35min på overtid....
Mer kontorering senere.
Ha en fin en
Old 30-10-2017, 11:43   #10
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Kontorering og flyging og møting og næring. Det er dagen i dag. Ha en fin dag i medvind eller motvind.

Old 30-10-2017, 13:06   #11
Bergern
ScanFlyer Dusty

God ettermiddag fra hovedstaden!
Beste dagen i uka innledes med en lunchpils. Så braker det løs med nattvakter og annet tøys.
Vel, vel. Snart helg
Toppers ukestart ønskes!
Old 30-10-2017, 13:26   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Grompf. Her er man privatsjåfør for Svigermor i dag. Hun har såklart booket en dugelig runde med legevisitter i dag så da gikk den fridagen fløyten.

Is på ruten var det også i dag .. men det skal heldigvis ikke forbli så kaldt i dagene fremover.

Grompf mandag hvorhen du er i verden ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2017, 16:45   #13
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

God mandag fra fergen på vei inn mot Seattle, her har en byttet ut United 777 med Jumbo som pendler redskap - Jumbo Mk lll fra Washington State ferries, flott å komme hjem vær kveld. Dagen er fyllt med møter hos den lille bokhandlen. Været er strålende, allt er i bunn og grunn meget bra !!
Old 30-10-2017, 23:15   #14
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God natt fra Lillestrøm. Har blitt "tvunget" igjennom 4 episoder Greys Anatomy i sofaen. Mia mener å like Seattle og har fått Dataen sin. Så da må ratt DC8'ern passe seg fremover.

I morgen er det kontor, så det er vel bare å forsøke å sove.

Nyt de siste 46 minuttene

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules