![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Opp og hopp folkens, ikke bare ny dag, men også ny uke. 3 grader og stjerneklart her på Sandaker, men ser ut som det er havtåke over fjorden.
Begynner dagen med møter på Prærien, så får man se om jeg drar til Skogs eller ikke etter lunsj. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God mandag. Utenom noe innenriks hadde jeg ingen flyturer på tapeten, så da ble det booket en tur til DUB med BA/SK i begynnelsen av desember
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Malta!
Små 23 grader og sol her, "lade-dag" før hjemtur i morgen og en hektisk høst. ![]() Ciao! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Jåttåvågen i Stavanger, Sola skinner, livet er herlig, og hele 3 flyvninger står på tabellen denne uken.
Ha en fin uke folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandags ettermiddag fra Trøndelag. Skyet men opphold her, og ca 7 grader i lufta denne dagen. Merkes at det er blitt høst i alle fall.
![]() Ellers er man tilbake på internett og mobilnett etter uværet for over 2 uker siden. Tommel opp til Telenor som bruke nesten 14 dager på å fikse problemer med dekningen. :P uansett, godt å ha kontakt med omverdenen igjen også. ![]() Håper alle #avgeeks og flyfans har en toppers mandag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra forus,
Hektisk mandag her i prosjektet, Fin høst dag er det også her over i sørvest idag. Det blir tid til en tur på fjorden i ettermiddag/kveld for å få tak i noen fiskepinner. det er vindstille og fint utpå. Ha en fortsatt god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Happy Mondays, ja ...!
![]() Grått og trist her, men temp på tyvetallet. Må nok bruke litt av dagen til å sikre løse gjenstander før varslet uvær farer igjennom til natten .. Har egentlig fri i dag, men morgenen er gått med til litt praktiske gjøremål sammen med en ny forretningsforbindelse .. Oh well .. Slo meg plutselig at det bare er to uker til jeg skal østover, så får kanskje begynne å vurdere reiserute snart .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag mandag fra SFO. Straks boarding for KL606 og ti herlige timer på rad 61. Oooof!
Hjemreisen er i gang. Glad jeg har en god uke ferie fortsatt når jeg kommer hjem. Selv om jeg gjerne kunne hatt noen dager til her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |