![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grusom mandag fra ICN. Jeg har offisielt glemt passet for første gang i mitt liv, så det ligger i safen på hotellet 70 km herfra. Flyet går om 75 min, vet ikke om jeg kommer med. Fikk lov til å sjekke inn med kopi av passet, men kommer ikke lenger hvis det ikke rekker frem i tide. Hotellet jobber treeeeegt, men er glad jeg har billett i F, for hun i skranken jobber hardt for å få meg med.
Ønsker alle en vanvittig mye bedre dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Ingen passproblemer her. Derimot en liten tellefeil som gjorde jeg ba transporten dukke opp en time tidligere enn normalt. Noen bjeller burde ha ringt da jeg oppdaget trafikken var ikke-eksisterende og temperaturen lav nok til å holde svetten unna. Så endte opp som første man på kontoret. Dog ikke veldig imponerende da inderne ikke akkurat er noen morgenfugler
![]() Last edited by Someone; 03-06-2013 at 06:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ombord! Det er utrolig hvor mye bedre dagen blir med en 744, en varm klut og et glass champagne.
Lykkerus!
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Her er en vanlig dag på kontoret etterfulgt av en rolig dag med familien i kveld. Fremdeles rett under 30 på morgenkvisten som er helt spesielt i juni. Foeler at vi allerede har fått en ”bonusmåned” Nyt mandagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da er man allerede godt i gang med en ny dag. Litt av hvert på tapetet, så forhåpentligvis går dagen unna. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Uka er igang igjen, og nå klør det seriøst i bookingfingrene.. etterpå blir det den evinnelige gressklippinga, det må jo gjøres nesten hver tredje dag sånn som det vokser. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra TOS! Her blir det neppe champagne ombord, men det er iallefall første DY tur på lang tid (1.5-2 år, tenker jeg). So far, so good, men jeg har nå ikke kommet lenger enn til flyplassen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() ![]() Skaff deg en vær APP !! Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good moring from Hell ! Eller deromkring... Det var godt med noen timer på puten her på Raddison, gitt... Nå gjenstår kun sjarmøretappen før jeg kan feie over målstreken i Mosjøen.
Regn og surt utenfor, og ser ut til å være omtrent det samme der oppe. Velvel-det skal bli greit å komme frem .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
Morn fra et kontor langsmed Østre Aker`n, ryggplagene som dukket opp i går tidlig har ikke gitt seg enda så stolen er justert til det kiropraktorene elsker, eller som vi sier pinestillingen.
Flott å høre at ting ordnet seg for deg, Peppep! Etterpå skal man for engangsskyld ete på Hard Rock i Oslo med søster og sambo`n, det blir styr uten like.. ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mandag ja!
Så var det konstatert! Fint vær ute, men ikke så varmt som i helga. Men kanskje det kommer seg i løpet av dagen. Er på plass på kontoret og nå er det månedsavslutning mesteparten av uka før den avsluttes med weekend i Danmark. Dog av jobbeslaget da man skal arrangere sandvolleyturnering for 200 mennesker. Så en stressende uke. Godt det bare er 16 dager til avreise nå!! Og jeg vil gjerne starte ettermiddagsluren min snart!! Fine mandager? Jommen sa jeg smør! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Endelig Mosjøen! Og nå står vi her på bakken og venter på ledig parkering.... Vært med på dette mange steder, men Mosjøen....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
Formiddag her i Trondheim.
Passet mitt er der det skal være heldigvis, men det skal fornyes og trenger det ikke med første ;-) Men *den følelsen* unner jeg deg ikke peppep..... :-) bra det ordnet seg! Her har det vært barnehageoppstart for minstemann idag..... Du verden som tiden flyr..... Ha en strålende dag (",) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Goooood formiddag fra BI Nydalen, sitter å graver meg ned i oljepolitikk, BNP, arbeidsledighet, inflasjon og alt annet makroøkonomisk materiell. Siste eksamen i morgen, så var 2.året av bacheloren over og sommerferien kan starte, hvertfall i skolesammenheng. Blir vel en god del jobbings til uka fra område H på OSL. Sommerens motto blir vel i år igjen - alle sammen reiste på ferie, unntatt CM, han sendte dem.
Happy Monday til alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen avdeling Sogn. Siste innspurt og oppsummering før man om et par timer setter kursen for Blindern, der venter en eksamen om o(h)m strøm, spenning, konduktans, kapasitans og et par andre typer -ans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra New York. Skulle betalt godt for en ekstra fridag, men etter å ha sett hotellregningen under døra ser det ut som jeg har betalt godt allerede.
Jobben kaller, og det er bare å hive seg rundt. Ha en fin dag folkens.
![]() |
#19 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
FinalCall.travel/no