![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart settes kursen mot bibelbeltet og kundemøter i Kristiansand og Grimstad. Blir noen kilometer bak rattet flr vi ender opp i Langesund i ettermiddag/kveld. Ha en bra torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Torsdagen her i Puerto Montt er dagen 50 minutter gammel. Det meste er baklengs her, det er vår, sola går fra høyre til venstre, vind fra sør er kald og tørr, mens vind fra nord er varm og bringer masse regn. Heldigvis kjører de på rett side av veien, men det svarer seg å ha sjåfør - og når sjåføren passerer en kirke korser han seg (nå kan du tenke på hvorfor). I dag blir det ut på biff-middag med veldig god chilensk rødvin (de eksporterer ikke den beste vinen).
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Arvingen er parkert hos de gamle, så en unormalt rolig morgen her. Ser ut som det blir en paraply i hånden når jeg går til trikken. Hjemme alene i kveld, så får se om det blir ut for en øl eller om jeg sløver i sofaen. Ut på tur i morgen, så må også pakke en bag i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Fortsatt litt groggy av høstforkjølelse. Men hjelper vel litt utover dagen. Får snart kreke seg bort på kontoret, blir besøk av Bureau Veritas som skal sjekke om vi har orden i sysakene. En bedre torsdag ønskes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra kontoret. Stille og rolig start på dagen. Kjenner at høst-trøttheten siger innover meg, men det bekjempes best med litt kaffe og litt meningsfult arbeid.
Lite som skjer i dag, eneste på programmet er allidrett for rekrutten i kveld. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Løye! For noen uker tilbake traff man Someone i Bergen under sykkel-VM og for ikke mange minuttene siden kom et kjent fjes innom kontoret mitt. Etter 1-2 sekunders betenkingstid sa jeg "Discus" - spot-on! Liten verden gitt!
![]() Etter jobb blir det å hoppe i bilen og kjøre til Stavanger for en helg hjemme, inkl. hjemmekontor fredag. Det blir gøy! Ellers t-2 uker til sommerferien del 2! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra det glade sørland. Her sitter man godt planta så langt opp i toppen av universitetet man kommer, og det ser ut som man blir sittende til langt på kveld.
Har skrudd på finværet for dere i Grimstad etter noen uker med bare regn og mer regn. PS: Er "Spis for 100" med mye spennende i byd'n denne uka om dere skal fange lunsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Fornebu.
![]() Hovedstaden m/omegn byr på ganske så flott vær, skal dog ikke mye til for å slå været som møtte oss på OSL i går. SK leverte bra, som forventet, dog uten de store høydepunktene( er vel sjelden mange av de innenriks ). Pushet vel fra gate 30 litt etter tid, men de fløy inn de få minuttene og vi landet ca 16.53. Mest spennende med reisen nedover var at lillesøster( 15 ) sin håndbagasje ble plukket ut for stikkontroll i sikkerhetskontrollen på TRD. Resten av følget fikk seg en god frokost på hotellet i morges. For min egen del skippet jeg den, og satser på å få tennene i noe på Fornebu-senteret etter hvert. Resten av dagen skal gå til befaring av nærområdet. Blant annet skal vi sondere terrenget opp mot Telenor Arena, da vi må vite veien forran morgendagens hesteshow. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Tidlig morgen her i vestsørøst .. la meg nok litt for tidlig i går kveld.
Fin overfart med Lufthansa i går. Liker at de nå tar opp drikkebestillinger under taxi, så GT'en kom seilende rett etter at de begynte å romstere på kjøkkenet etter takeoff. Godt og varmt. Nate dro med seg varm og fuktig luft og det settes varmerekorder for dagen over en lav sko. Ser ut som det normaliserer seg gjennom helgen. Trallala .... mer kaffe please! Last edited by LN-MOW; 12-10-2017 at 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joa. Det er blitt torsdag. Og sola går vel fra høyre til venstre her også. Men bare når man står med ryggen til
![]() Ekstrajobbing bør cashe inn en god slump før helgen er over. Så dyr som akevitten er blitt, er det en dyd av nødvendighet. Den Gamles lammefrikase ikveld. Det blir stas. God torsdagskveld ønskes ![]()
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra Heathrow terminal 2. Slapper av med en kaffe på kaffebaren på ankomstplanet på T2 før jeg finner veien inn til Marylebone hvor et tog skal frakte meg til Birmingham. Bestilte tog god tid etter ankomst, bare sånn i tilfelle.
Fin tur over Nordsjøen med SK4629 uten de helt store høydepunktene. 15 min sirkling før vi fikk lande, men fin utsikt over London. LN-RNO begynner dog å bli moden for en oppfriskning. God torsdag videre! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Glad torsdag fra toget på vei til Oslo Lufthavn, ferdig med en kort Oslo tur så nå venter flyspotting og medlemskveld i spotterforeningen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra en liten verden. Straks retur over fjellet etter to dager i Bergen uten paraply (når skal man lære?) Hektisk i morgen også før det kanskje blir en rolig helg. Neste uke blir helt Texas...bzzzzz.
Første tur/retur på "nye" Flesland. For å bruke BankID-fraser: LUFTIG PLASS Ha en fin dag i en stor eller liten verden
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 12-10-2017 at 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Toronto. Egentlig en helt fin morgen, men denne fyren har lavt blodsukker.
Det viser seg at i de må ha en ekstrem motvilje mot frokost på de plassene jeg har bodd. Det ene hotellet (super hotell forøvrig) hadde kun sitronkake og kaffe til frokost. Supert når man skal 8 timer i bil fra møte til møte. Dagens hotell hadde ikke frokost. Det vil si, de har en Starbucks med noen bakevarer som ihvertfall ikke ble bakt igår. Etter frokost virker Canadenserne å være spesielt glad i: Tim Hortons!!!! Flere sukrede bakevarer der. Ellers så er det en og annen Onroute stasjon, der du også finner Taco Bell og KFC (j***lig sunt). Eller evt en pølse i brød. Som nordmann er det svært ukurrant å gå 2-3 dager på Tim Hortons kake til forkost og evt en Egg McMuffin eller pølse til middag. Gi meg en forbaska salat med kylling. Noe som knaser... En kjøttklump som ikke er prosessert ned til atomer og dynket i tubeost og syntetiske bønner. Arrrgghhhh.... Frokost i dag var en Snickers. Kjøpte en croissant på Starbucks'en her. Men den var så gammel at den bare ikke gikk å spise. Så nå skal jeg ut og rigge opp en messe, basert på en sjokolade, 3 kaffe og 2 Perrier. Det blir nok mye gledesspredning fra min side. Dagens rant over. Ha en fin en. UPDATE: Aaah... og nevnte jeg hva Delta hotels skulle ha for denne natten in the middle of ****** nowhere? CAD264 + CAD42 i skatter og avgifter.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 12-10-2017 at 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Kjøp en poutine. Fås overalt. Også på McD. Sikker vinner med opptil flere næringsstoffer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Uansett... fant meg en fin plass nå. Milestones. De har mat laget av matvarer. Grønnsaker som knaser. Og druesmudi!!! Formen stiger og jeg drar snart tilbake på jobb.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 8 | 06-12-2018 15:58 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 16 | 21-09-2018 08:54 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 11 | 09-08-2018 13:49 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2018 18:03 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 23 | 03-11-2017 07:34 |