![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra København. Klar for en dag med møter, en bra dansk frokost med bobler...og håper å rekke litt julegaveshopping før Norwegian flyr oss opp til Oslo i kveld. Nyt dagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her har vi rullet å spise frokost, åpne julekalender, skrape flaxkalenderen og lese om Lille Frosk, og ennå har ikke barnehagen åpnet. Ute er det minus fire. De gamle kommer på en visitt i løpet av dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
En del møter på programmet i dag, av typen faglig interessant og relevant, samt med kul teknologi, så jeg gleder meg faktisk litt. Ha en flott dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Guten Morgen! Snart boarding på LH859 til FRA og videre til BCN. Noen rolige dager i Spania sånn på tampen av året. Dette blir min fjerde svipptur til Barcelona i år...kanskje på tide å teste litt andre destinasjoner også? Satser på å tråkke opp nytt terreng i 2019! Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Markerer ei uke uten å ha en jobb å gå til med en litt sen morgenkaffe.
Dagens reisemål er søppelmottaket til Oslo kommune. I det minste har jeg fått brukt ledige stunder til noe fornuftig, og den ene kjellerboden er atter mulig å få nytt rot inn i. Kvelden skal benyttes til å være ølguide for noen advokater som har pub-til-pub-runde med spesialøl før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra det Sørlandske!
Grått ute, men det er vi jo nesten vant med nå. Vant gjorde håndballjentene så absolutt ikke i går, og det var jo sørgelig. Så ikke rart vi drikker der altså. Nuvel! Torsdagen er her. Eneste dagen denne uka uten noe program på ettermiddag/kveld. Skal faktisk bli helt greit! God torsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Trallalabom fra vestsørøst. 24 farenheite ute .. det er mye her hos oss. Ser også at dere har gjort lovendring for dobbelt stasborgerskap i dag. Kanskje jeg etterhvert får tilbake gammelpasset mitt. Men det tar nok et år eller to før de får satt opp fast track’en for oss ‘urinnvånere’.
Velvel, nå frokost. Deretter blir det prepping av huset før bøtteballetten rykker inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Sent opp også i dag, men kom relativt kjapt avgårde. Besøkte en kompis for kaffe og tyt på kontoret hos ham før turen gikk utom Sola og gamlekontoret.
Nå litt ettermiddagssløving før Kvadrat skal avlegges besøk sammen med yngste datter. Ha en flott aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra et meget vått Beverly Hills, temmelig våt etter morgenens første Kaffe jakt, blir nok Uber til jobb i dag. Ikke uvanlig er det sprutfull flighter, så endringen fra i går til i dag betyr fly bytte i San Jose. Heldigvis ferge pendling neste uke, tilbake hos AWS en uke.
Fant et hyggelig lite butique Hotell her rett bak Peninsula, Sparkling Wine ved innsjekk er hyggelig (ikke akkurat mye av det i Mariott gården).
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 16 | 21-09-2018 08:54 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 11 | 09-08-2018 13:49 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 13 | 28-06-2018 18:03 |
Tipp topp torsdag:-) | EB | Flyforum | 23 | 03-11-2017 07:34 |
Tipp topp torsdag | EB | Flyforum | 16 | 24-11-2016 21:43 |