![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra linje 2!
Andre dag av fire i helvetesuka. Dagvakter er betydelig oppskrytt. Ha en funklende dag der ute ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra 401 i retning Oslo. Beinet er fortsatt vondt men kanskje litt bedre? Man får ta det med ro fortsatt så man blir bra til helga. Bare tre dager til flytur i dag.
![]() Ha en riktig fin tirsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 13-trikken. Jobben kaller. Foreldremøtet i kveld, og får vel sørge for å bli ferdig med å male dørkarmen på badet, så kona blir fornøyd. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Morn frå Stavanger! Faktisk ikkje regn i dag (heller) - nokså uvant med klar himmel i denne delen av landet
![]() Det blir avreise i ettermiddag for ei gravferd i morgon, så det blir ein lang dag og kveld. Ha ein fin dag alle saman ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, jobben begynte kl 7:00 - så den første kaffekoppen er allerede på plass i magen.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tirsdag fra hovedstaden. Nok av kaffe i kopp og kropp til å komme igjennom gjennom dagens oppgaver. Ha en bra tirsdag der du er også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra jobbsøkerkurs i regi av NAV... Kurset er så kjedelig at du helst ønsker å få deg jobb så fort som mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Nittedal.
Her er man lett koblet på jobben for å ha et øye på det som skjer. Men drar ikke på kontoret før litt senere da man har et fly å håndtere i kveld. Så får vel ta litt tak i div indretjeneste før en reiser Ønsker alle en trivlig dag! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Ramlet inn flybilletter til Blantyre BLZ i dag, mens endelig destinasjon er Zomba. Dette blir spennende og med avreise om tre uker er det mye å ta tak i
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Tilbake fra en herlig lang langweekend i Skottland. Helt greit med kollektivtransport når man er på whiskytur. Skal prøve å snekre sammen en rapport som inkluderer Springbank, Campbeltown, Arran, Glengoyne og Mykje Anna. All transport på tid, bortsett fra Norwegian som ble en time sein til Oslo pga mannskapsmangel. At man klare å fylle opp et fly fra Edinburgh til Oslo en mandag formiddag er dog for meg litt imponerende. God mandag .. nei, tirsdag er jo det !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Morgen fra Lillestrøm. Har hostet noe så sinnsykt i natt at jeg knapt har sovet. Håper virkelig jeg blir bedre i natt. Uansett blir det å sitte hjemme og klore i dag også. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Masteroppgave, derav mye å ta tak i før avreise
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Ha ha, hverdagsgleder... Satt og hostet og så på "God morgen Norge" nå. Et ektepar var på besøk. De var skikkelig sånne miljøluringer. Fikk ikke engang med meg hva de skulle snakke om, men det var noe miljøgreier. De var såååå opptatt av det og sånt lssm
Så viste de hvor de hadde fått inspirasjonen fra. Det var Indonesia, Jakarta, helikoptertur over Singapore... hele væla. - "Men er dette så miljøvennlig da? Å reise SÅ mye?" - spurte programleder - "øøøh... uhm... Vi lika å reis da." - svarte mannen - "Ja, og så synes vi det er såååååå viktig å være med de lokale når vi reiser. Spiser gjerne lunch på klostere og sånt. Klostere trenger jo penger. Så nei... det gjør vi da" - fulgte konen opp. Jeg elsker moralister med bukser på knærne. ELSKER DET!!!! ![]()
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Haha, det er noko med systemforståelsa som av og til sviktar i slike tilfelle.
Eftan frå down under; har nettopp sett Bill Nye preike til koret om å redde verden på andre måtar. Facinerande type, som verkeleg kan snakke for seg. No middag og en lille en av eit eller anna slag.
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mennesket er et inkonsekvent dyr ....
God morgen. Såvidt begynt å lysne. Siste arbeidsdag før jeg entrer en 767-400 i morgen kveld. Var innom legen med foten min i går, og konstaterte at alt var helt. Fortsatt vond, men er fullt forberedt på å lide meg gjennom de neste dagene hvis nødvendig. Etter å ha trykket litt på foten min en stund, påsto han at han aldri hadde sett noen med så høy smertetoleranse som meg .. Vel .. er ikke helt med på den. ![]() Sol og fint i dag også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
Last edited by AirbusTrond; 26-09-2017 at 16:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() Ha en brillefin en Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Å begynne på jobb kvart på syv om morgenen, er sammenlignbart med rotfylling og barndommens frisørbesøk. Forskjellen er selvfølgelig belønningen
![]() ![]()
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
... ellers så er jo det faktisk veldig mange folk her i landet også som faktisk har skjønt det for lenge siden at det ikke er størst mulig hus og flottest mulig bil som betyr alt i livet. Og da blir det alltid litt irriterende at folk fra Bærum skal fortelle resten av landet det folk i resten av landet har skjønt hele livet. :-D Bare at de må reise på en lang reise til Vietnam for å skjønne det.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag! | FlyingDutchman | Flyforum | 24 | 17-01-2019 22:26 |
Tirsdag | EB | Flyforum | 11 | 20-06-2018 08:03 |
Tirsdag:-) | EB | Flyforum | 14 | 17-04-2018 21:04 |