![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Strålende tirsdag på Ris. Klar for samling med gamle, nye kunder og samarbeidspartnere på Hvaler i dag. Ha en flott tirsdag der du er...snart morgenbad😀
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storo T, så blir Ruters hvite til jobb i dag. Kona er på jobbreise, så da får arvingen og jeg holde fortet. Ikke de mest spennende lagene og kampene i VM i dag, så usikker om jeg gidder se på noe i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Minste kidden gønna på ti på halv seks. Definitivt feil dag å starte med ein time for lite søvn. Er difor alt på plass på jobb, og reknar med å sitte her i borti 12 timar. Juhu. Out.
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - 12,5 grader kl 07:00 og delvis blå himmel - det lukter 20 grader ved 15 tiden.
Ingen flyplaner før neste uke, etter en flydag i går. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Vegas.
I dag blir det utsjekk og kursen mot LA. Gårsdagen Hakkasan besøk satt et kraftig innhugg i reisebudsjettet. Kostet oss litt over $650 og vi er tre stk. At whiskyen kostet $100 for et glass gjorde det ikke bedre. Ja ja, vi lever bare en gang. I LA skal vi bo i chinatown. Lurer på hvordan det går. Amen. Ha en fin tirsdag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
G’moooorgen! Her er solen oppe, bikkjene mosjonert, kaffe drukket og det ser ut til å bli en strålende dag. Oppdaget til min fortvilelse at Fox Sports 1 plutselig var forsvunnet fra satelittmenyen på ‘hytta’, så ingen Englandskamp for meg. Nettet var også så ustabilt at streaming var uaktuelt. Klarte imidlertid å hacke meg inn i modemet/routeren i går kveld, og etter litt fikling ser det ut som at jeg gjorde noe riktig. Så plutselig var det en helt annen speed på greiene her. Så bare synd det ikke er noen storkamper i dag ...
Ikke så mye på tapetet i dag, men i kveld blir det visst en tur ned til Jekyll Island. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() God formiddag fra BA766. Fyren i 1D satt også i 1D på vei hit. Strengt tatt har jeg vel sett vedkommende i 1D der en 10-15 ganger opp igjennom. Normalt er jeg i 1F, men noen skrotinger har tatt setet mitt. Så jeg må vansmekte i 1A. Fjonge turer over div pytter med AA. De er bare best. Nå var til og med maten god, noe den aldri har vært før. AA er rett og slett litt hva BA var før (og SAS for 15-ish år siden). Kule, smilende og fleksible. Med det lille ekstra glimtet i øyet. Gjennomgående supre ansatte og god komfort. Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 19-06-2018 at 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
De siste angaaende ikke viktige fotballkamper ville de ikke vaert enig i her i Polen. Forventningene til Lewandowski og co. mot Senegal ikveld er skyhoeye etter 12 aa ha kvalifisert seg for foerste gang siden 2006 et bra EM for to aar siden.
![]() |
![]() |
#9 | |
一期一会
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Oi oi, warszawa er tyst som i Warszawa etter kveldens nederlag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Når man både driver med selvmål og målgivende pasninger til motstanderen så er det ikke så rart. Vel vel, jeg endte med å se en hel og to halve kamper i dag, selv om ikke noe var planlagt |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Er du klar for dagens oppfylgjing? Anbefalar onsdagstråden!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tirsdag! | FlyingDutchman | Flyforum | 24 | 17-01-2019 22:26 |
Tirsdag:-) | EB | Flyforum | 14 | 17-04-2018 21:04 |
Tirsdag! | Bergern | Flyforum | 20 | 26-09-2017 16:28 |
Go' tirsdag! | Bizflyer | Flyforum | 28 | 30-09-2009 09:49 |
G'tirsdag!! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 10-06-2008 23:51 |