![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har søkte opp bonusturer Stavanger / Florø, men får oppe feilmelding når jeg prøver å velge både tur og retur-avgangen (om at det ikke er tilgjengelig billett på avgangen / bookingklassen), men får få videre om jeg bare velger One way, og velger avgangen. Har ikke gått helt til bestilling siden billettene er dyrere om jeg bestiller to enveisbilletter, men vet noen her inne om det nå er mulig å bestille bonusbilletter med WF på dette strekket, eller om feilmeldingen kommer fordi det ikke er mulig å bestille billettene? Har tidligere (for ett par år siden) fått beskjed fra WF om at det ikke var åpnet for å bruke poeng på billetter på dette strekket enda, selv om man fikk poeng ved reiser på strekket.
Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Har fått til å bruke FRO i bonussbillett ei stund. TRD-FRO//BGO-TRD gjekk fint å bestille vi Web for ei god stund sidan. (enda opp med å endre til t/tr BGO, men det er ei anna historie.) Prøvd å ringe?
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Ring SAS så fiksar dei det. Dette skjer ofte, og av og til kjem ein ikkje utanom ein ekstra telefon (gjeld ikkje berre SVG-FRO).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bestille Eurobonus bonustur til andre enn meg selv | no-backpacker | Reiseforum | 19 | 03-11-2013 21:22 |
DAT vil fly Stavanger-Stord-Florø-Molde | Wiggo Hovde | Flyforum | 15 | 08-09-2013 12:36 |
DAT starter Stavanger - Florø | Vede | Flyforum | 17 | 12-08-2012 18:26 |
Air greenland går så det griner og vil bestille nye fly | MartinL | Flyforum | 13 | 14-03-2009 20:44 |
Bestille bonustur til Kiev? | AirbusTrond | Flyforum | 13 | 23-11-2007 13:33 |