![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå har jeg prøvd å bestille bonustur til sønnen og en kamerat, med mine bonuspoeng, men det er helt umulig. Selv om jeg skriver inn deres navn blir det ene navnet automatisk endret til mitt navn i bestillingen. Noen som har vært ute for dette og vet hvordan jeg kan gjøre det? Poengene går ut i morgen...
![]() Xxx |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Husket å huke av at medlemmet ikke reiser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jepp, of course...
![]() ![]() Xxx. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det ikke fortsatt slik at kun gullmedlemmer kan ta ut bonustur til andre enn seg selv?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Xxx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mulig jeg husker feil, at man kan bestille til egne familiemedlemmer, men skal man bestille til en venn utenfor familien, så må du ha gull. Men regler kan jo være endret, og det tar vel ikke lang tid før noen som vet det repliserer her!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tror du misforsto Someone. I bookingdialogen der du taster inn destinasjon og dato er det en luke som er krysset av som heter -"medlemmet reiser". Huk bort dette krysset så kan du bestille til sønnen din....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg er 100% sikker på at vi har reist hele familien, på mine bonuspoeng, men da har jeg vært med selv.... Xxx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"EuroBonus-poengene dine er personlige, men du kan benytte poengene til å kjøpe billetter til din familie og nære slektninger"
Hvordan vet Eurobonus om det er nær familie/slektninger? Det er jo slettes ikke alle i samme familie som har samme etternavn nå for tiden.... Jaja, jeg får vel ta en telefon/chat i morgen... grrr.... Og ja, hvis jeg prøver å bare bestille for sønnen blir hans navn endret til mitt i bestillingen... og vi har samme etternavn... Xxx |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
http://www.sas.no/Kontakt/Kontakt/Ko...akt_form_error |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
Takk for tipset, da skal jeg skrive til dem der. ![]() Xxx. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Xxx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Tøm internettloggen din, slett cookies osv...
Husk det er SAS IT vi snakker om her ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Xxx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En kompis av meg slet med akkurat det samme problemet i går kveld, og da jeg gjorde en dummybooking hadde jeg samme problem, så det er nok ikke bare du som sliter med dette! For ordens skyld er jeg EBG...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ordner seg, forhåpentligvis...
Jeg snakket med de på "chat". Der var de litt hjelpeløse/rådløse inntil jeg sa at jeg kunne bestille og så kunne de endre navn. "PLING"! :-D Merkelignok så kunne ikke hun endre navn, men det måtte sendes til noen andre som kunne endre det... Jaha... hehe... nesten som et offentlig kontor dette... Anyway... Jeg er i kontakt med de på "chat" igjen nå, for navnet er ikke endret. Og ja, jeg er litt stresset siden poengene mine går ut i dag... ![]() ![]() På FB-siden til SAS fikk jeg forresten beskjed om at jeg MÅTTE ringe, for de på "chat" kunne ikke bestille billetter... Hehe... de tenkte altså ikke på min vri de heller... ![]() Ellers, takk for gode råd! Xxx. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper det ordnet seg for deg. Jeg har også hatt problemer med å bestille for andre enn meg selv i det siste hvis jeg er logget inn (ordinære billetter). Har løst det ved å bestille i utlogget tilstand, men det har selvsagt ikke vært et alternativ for en bonusreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Xxx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Samme problem for meg i dag. Bestilte ekstra billett til meg jeg kansellerer i morgen. Utrolig klønete opplegg av sas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Går det å bestille bonustur Stavanger - Florø? | henrikas | Reiseforum | 2 | 26-03-2017 22:46 |
Eurobonus bonustur USA first, ledige seter? | Glean EBG | Reiseforum | 14 | 30-05-2012 23:10 |
Bestille SK IC-billett med hjemreise til annen by enn utreisested | SpotOn | Reiseforum | 12 | 18-11-2009 14:28 |
Gratulerer til meg selv! :D | Speedbird | Flyforum | 96 | 26-03-2009 08:42 |
Bestille bonustur til Kiev? | AirbusTrond | Flyforum | 13 | 23-11-2007 13:33 |