![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen:-) Klar for en dag på bryggekontoret - siste mandagen i mai:-) Kvelden byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() Ønsker alle en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Morgen fra OSL. Vet ikke hva jeg har gjort, men jeg har helt klart vært slem for flet er forsinket og fått b-gate...
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Sydney. Har sett på kangaroo i dag. Jukset ved å ta det i dyrehagen. Så får jeg se hva jeg finner på resten av dagen i dag. Nå er det en ølpause lol.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra Stavanger. Her har en strekt natten og følgelig akkurat stått opp. Dagen starter med møte før den siste halvpart av dagen skal tilbringes på kontoret. Resten av uka byr på reisevirksomhet.
Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - sitter på kontoret med en nytraktet kaffe og ser på yr.no at det skal bli godt og varmt fra i morgen. Ha en flott dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Må være forsiktig med å lol'e helt alene når du skal bestille øl, da det kan hende de nekter deg servering... Drunk af
![]() God morgen fra Lillestrøm. Ikke så elegant vær her i dag, men en vanlig kontordag venter. Så får vi ta det derfra. Tror vi skal ut og handle litt møbler til partyhallen på kontoret også. Det blir bra Ha en fin en
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra Flytoget.
Regn utenfor her, var skyfritt i TRD... Brum Møter i dag, konferanse i morgen og Las Vegas på onsdag! Gledes ![]() Nyt dagen. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Jessheim!
Vært oppe med poden siden 0700, pinadø fått lufta bikkja og dynka inn på en redbull også. Ingen planer for dagen, men blir en spennende dag i morgen med visning i ny leilighet. Før man aner kan man være nærmeste nabo med DME 1.0 ONE 01R på OSL. Regnet høljer ned og da kan man vel ønske alle en fanatanastisk god blåmandag! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Etter man i natt tok en lengre samtale i den store hvite telefonen så holder jeg meg hjemme. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra bortehjemmekontoret i Asker. Her skal arbeidsdagen tilbringes før man i morgen tidlig forflytter seg noen togtimer sørover.
Relativt fuktig utenfor vindauget, men hva gjør vel det så lenge man har kaffe og wifi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra en våt tiggerstad. Har enda ikke helt fordøyd årets store kulturbegivenhet, lanseringen av nye Top Gear. Matt LeBlank reddet dem fra fullstendig mageplask mens Cris Evans var skikkelig dårlig.Flop Gear sier mange i UK.
Har ingen større planer for dagen enn svømmetur og å prøve meg på Vikinglotto etter jobb. Ha en god en alle som håper på at noe slår til denne uken.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ro ned Evans i studio og ro ned publikum i studio så er mye gjort der.
Morn fra studentbyen, setter straks snuten mot udanningsintutisjonen for eksamenslesing. Satser på å finne kaffe der også |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her er det også vått. Ettersom det er nest siste dag i disse lokalene, vanker det kaker fra vår tidligere partner Amedia. Det blir kos og stas. Kalorier må til etter en helg stappet av hamburgere. God mandag skal være!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Skal tenke på det
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Mitt tips er at Evans ikke vil forbli lenge i rollen.
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
一期一会
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Syntes det var litt masete med gate closing 1540 for 1600 flyet, men ganske snart kom statsministeren trippende inn på flyet. Og jammen meg satte ikke dette fart på sas, ligger an til å være hjemme 20 min tidligere enn "best case"
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 31-07-2019 01:52 |
God mandag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 15 | 17-06-2019 17:32 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 3 | 29-05-2019 17:39 |