![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oppe før solen...men den kommer etter om mindre enn en time. Fortsetter dagen med ingen planer...før vi i kveld skal ut å spise før vi skal i Folketeateret. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Espresso og barne-TV. Basert på været var det i dag og ikke i går, jeg burde gått på ski, men får se ski på TVen i stedet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau .. da var man våken i Mosjøen også.
Peet's putrer på trakteren og fetter'n til Peppa Pig er fortært i selskap med et par egg. En helt grei start på dagen. Blir en rolig morgen. Må en tur på butikken ettersom det er slutt på kaffefiltre, men det blir bare fint å få strukket litt på beina. Helgeåpent er fine greier for sånne som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Maritim hotel Düsseldorf. Fint hotell men kjedelig vær utenfor. Etterhvert skal en Crj fra SAS ta oss direkte hjem til OSL. Forhåpentligvis setter ikke været noen hindringer i veien, men det skal blåse relativt friskt her utover dagen.
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Bgo. Vi ble nødt til å utsette hjemreisen siden solen plutselig skinte og det jo ikke skjer så ofte. Det ble til at vi gikk opp til Fløyen og tok banen ned. Sas byr på boller og nå ser det ut til at de skal by på kanelboller også. Bedre plass på en søndag enn onsdag km 16.00.
Thon Rosenkrantz viste fingern til konkurrentene med frokosten sin. Snakker mango i store mengder, jordbær og blåbær. Oster over snittet, mange gode juicer og brød fra Colonialen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra Fort Lauderdale. Det er visstnok noe de kaller "spring break" her nede og det var rene "twerking central" nede på Las Olas Beach. Jeg nøyde meg med å se på havfruene.
Idag skal jeg solbrent som jeg er bruke litt tid på en gammel kunstnergård like ved hotellet og kanskje ta en dukk til i vannet. Det er jo ikke akkurat avslappende å stå og hoppe mot stadige bølger som er i ferd med å bryte på over halvannen meter så det blir kanskje basseng. Skal så busse og toge tilbake til MIA for retur til sne og tenners gnidsel. Det blir vel ikke akkurat spring break tilbake i Norge. Ha en god en alle som ikke glemte solkrem på siste helgetur.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Vettakollen. Her nyter man en iskald 1664 i solveggen etter en lang spasertur med junior. Jentene spente på seg skiene noe mine ribben sa høflig nei takk til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Her faller det hvitt fra oven...og det i mildt sagt rause mengder. Undertegnede ser derimot maling tørke fremfor å spenne på seg et par ski, punktum. Ski som aktivitet var jeg ferdig med på ungdomsskolen, altså for en 12-13 år siden. Nåvel, foruten ymse huslige plikter blir det en rolig dag her. Litt sport på Tven, en tur i nettbanken og et par-tre innkjøp på nett skal sikres før man er sånn noenlunde fornøyd med dagen. En fin fin en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra lille huset på prærien i Golf de Roquebrune. Fantastisk lun plass og gøy å se hvor "Mia" har slitt ut barnetøflene sine.
Siste kvelden i dag og middag hjemme. Elefanten har vært hos Chocolatier og er også fornøyd. Ha en fin en.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris... | EB | Flyforum | 6 | 01-09-2019 13:10 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2019 08:35 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 07-04-2019 21:59 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 13-01-2019 17:24 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 22 | 02-07-2017 22:05 |