![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et litt kjøligere Ris...men ikke så veldig mye kjøligere. Klar for litt hjemmekontor før det blir lobbykontor i sentrum noen timer. Et par møter og så hjem igjen. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her bygges det Lego. Senere i dag går turen til Sandefjord og et dobbelt oldeforeldrebesøk for arvingene, før vi tar inn på Scandic Park Hotell for natten. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Bad Reichenhall.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
God morgen fra Oberbayern. Her ved elva Amper besøkes et kraftverk. Uforståelig språk her nede
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Tunhovd!
Her har formiddagsduggen klumpet seg, desverre, så det er nok ikke noen god idé å ta frem penslene idag. Desverre. Håper det blir bedre i morgen. Ser sånn ut på yr. Desverre. Traust tafse-tirsdag ønskes ![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tirsdag fra Valdresekspressen. Bussjåføren ville kun billettere til Fagernes pga mulig full buss videre. I verste fall må jeg vente der et par timer på neste avgang til Oslo. Er uansett ikke midt i ødemarka. Fjellet leverte greit det og man hadde i DNTs årbok fra 1948 et klokt budskap om forsøpling
![]() Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Her gikk det fra en nydelig Olsok aften i går til regn og 10 grader mindre i dag. Like greit når man skal være på kontoret hele dagen. Kjedelig å sitte og se ut på 30 grader og sol lizzom... Ble også riktig festlig i går kveld når en konkurrerende nettside tar seg den frihet å tyvlåne bilder jeg har tatt. Slikt blir det bråk av, men moro med litt æksjen! I morgen går turen til Danmark med båt! Good day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Fra 30+ og stekende sol i går, til 21+ og litt skyer i dag. Ingen tvil om at undertegnede trives best med maks en 25+. Skal også holde seg greit de neste dagene, så da bør en vel kanskje komme i gang med litt trening også. Nåvel, her vurderer man sterkt om plenen skal få seg en klipp. Maskineriet er derimot innestengt i et lagerbygg på gården, med annet ymse i veien, så man får først lete etter lysten til å rydde den frem... En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hau.. straks tilbake i arbeidsstolen. Tjuvstartet med å rydde innboksen, så da gjenstår det bare å koke en kopp kaffe.
Treårsjubileum for de to minste gutta. Det var en stor overgang fra ‘fengslet’ hos Dyrevernet til innhegningen hos oss .... ![]() Ha en fin dag, enten dere spikrer paller eller ikke ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Lang dag snart over.. masse kos og shopping, litt hummer fra nordstatene og en iskald pinot noir til kvelds. Når jeg blir stor skal jeg bli amerikaner..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 23 | 20-08-2019 17:06 |
God tirsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 06-08-2019 15:06 |
God tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 02-04-2019 17:11 |