![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag. Da er forumet oppe igjen og greit er det. Noen grader minus og det er faktisk hvitt på bakken, men det får vel under kategorien rim og ikle snø
Stiv og støl etter comeback på Sats i går. Heldigvis er det enda to måneder igjen til Holmenkollmarsjen som er den neste styrkeprøven på kalenderen. Akkurat nå føler jeg formen heller er passende for Hareløypa på Barnas Holmenkolldag Vel, så snart kona kommer seg ut og arvingen sovner skal jeg ta med meg juleøl og blåmuggost, og dumpe med i sofaen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jøje meg ... ikke ofte jeg kommer nestførst med mindre jeg poster før jeg legger meg.
G'morgen fra solskinnet i vestsørøst. Fortsatt fine dagtemperaturer, men nå skal vi få et par kjøligenetter. Helt utenfor alle skalaer så langt i desember. Milehøyt over snittet, men vi klager ikke. Først en tur på apoteket for fruen - så en tur på kontoret. Guttungen er 19 i dag, så da blir det ut og spise middag i kveld. Og ja, det blir kake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra sas loungen på OSL utland.
Nest siste reise for året. Last edited by Glean EBG; 16-12-2015 at 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
G'ettermiddag. Rim på bakken, og meldt noen cm med snø senere i dag. Hjelper lite når det ser ut som det blir 7-8 grader på plussiden senere i uka. Må vel uansett ut å shoppe noen gaver m.v.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Colonel Mustard på Alexander Kiellands plass. Her nytes det øl etter Star Wars på ringen. Irriterende at forumet hadde hikke i sted men men.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hepp fra gullstua avd CPH. Rett fra Star Wars til OSL så dette er absolutt en strålende dag, wifi ned hit hadde SAS også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Da har jeg byttet ut noen statsråder. Ellers normal arbeidsdag. På tide å ta trikken hjem i kulden, dårlig for skritt-statistikken, men det får våge deg når det nærmer seg jul. Har fortsatt ikke kjøpt julegaver, så har fortsatt tid til å glede meg til det. Ha en fin-fin onsdag. Snart helg og jul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften (snart) fra SVG. Her nytes en øl før turen over fjellet med DY 543, (drikker seg til mot). Koffert ble sjekket inn tidligere da jeg hadde noen ærend på Forus. Der hersket det kø og kø og kaos. Var derfor litt usikker på marginene, men nå rakk jeg tilogmed forfriskninger. Kvelden byr på mer øl med resten av fortroppen, vi som helst reiser dagen før møtene starter.
Ha en flott aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God ettermiddag fra Skottland vest!
Enda en grå dag i dag, har faktisk ikke sett sola den uka jeg har vert hjemme nå. +10 på gradestokken, noe som er tropisk i forhold til helgas minusgrader. Dagen i dag har gått til med tålmodighetsarbeid innendørs, noe jeg egentlig ikke har tålmodighet til å drive på med, men må man så må man... Ha en fortsatt flott onsdag folkens! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Prærien | Someone | Flyforum | 12 | 05-10-2015 16:08 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 8 | 25-02-2015 18:16 |
God torsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 11 | 15-01-2015 16:32 |
God tirsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 13 | 13-01-2015 22:05 |
God torsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 15 | 31-07-2014 23:19 |