![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. På plass på Prærien i dag av praktiske årsaker. Solen skinner, men er heldigvis air condition på kontoret. Løpetur med en kamerat i kveld. Ha en fin dag
Ellers kom det en litt kjip konvolutt fra BA med min nylig nedgraderte status til bronsje, kombinert med sølv hos SAS, så betyr det at mine to statuser nå er ganske ubruklige ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Torsdag morgen!
Sitter i bilen på vei til Kjevik nå. Turen går til CPH fra KRS for en langhelg med gode venner. Hotellet er Radisson Blu Scandinavia. Værmeldingen ser helt fortreffelig ut, ikke for varmt eller for kaldt. Håper dere alle har en super dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Neida, du har jo tilgang til lounge og business check in om sommeren, hehe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good mornings fra Oslo nord fra Sinsenkrysset - strålende dag med blå himmel og sol.
Synd å måtte sitte på en varmt kontor på slike dager. Ha en ny varm dag der du er. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra bæærgen, WF163 og LN-WII tar meg til Ørsta via Sogndal senere i dag. Godt med noen dager borte fra regnbyen.
Ellers kan jeg melde om "monsun-regn" under løpeturen gjennom fjellveien i går(for de av dere som er kjent). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her over i sørvest har temperaturen falt ned til 16 grader på morgenkvisten. Det er 12 graders reduksjon siden tirsdag og føles uvanlig. Det sier litt om den lange perioden med fint vær så langt i sommer. Etter sen hjemkomst med SK4051 og -TUK i går kveld ble det en noe tregere morgen idag. Observerte at -TUK'en har fått nye seter siden sist jeg hadde tur med den. Så blir det ny avgang med SK4615 idag med retur i morgen. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Siste dag denne veka på jobb, må få skifta litt ting på hytta før vinteren. Jadå, det er lenge til vinteren enno
![]() Burde kanskje ta framigjen EBG-planen min også og sjå om det kan bli noko av det... 30 dagar igjen... Ha ein fin ein!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Senator NUE... Koselig gammeldags flyplass. Morsomt er at Senator er vegg i vegg med Business Lounge, helt identisk. Skinnstolene samme bortsett fra fargen. Sort her og grått i Busimess. Men fordelen er at varm mat tilbudet er forskjellig , topp begge steder. Så dobbel menu...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Varna. Akkurat i skrivende stund jagerfly over her, regner med det ikke er fi. Behagelige 30 og generelt avslappende her. Nå en burger og cola zero. Øl før og senere. :-) ellers flott med rom i toppetasjen og mange takk for sist. :-))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Grønland. Siste arbeidsdag før det blir en liten uke med ferie. I morgen settes kursen mot Sørlandet, og rett over helgen blir det et par dager i BCN. I motsetning til Someone fikk jeg en hyggelig konvolutt for et par dager siden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God eftan fra Grønland faktisk også. Her er sjefen syk i dag og lite å gjøre så da ble det litt prokastinering i dag også. Men helt ok å holde fortet litt alene. Han var i det minste tilgjengelig per telefon/SMS om det var noe. Så fort denne dagen er over får jeg komme meg hjem og pakke litt til nok en helgetur. Denne gang litt nordover og nesten til Nordpolen, men ikke helt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Radisson Blu Gardermoen
Liten døgntur for å glede eldstemann, han ønsket så gjerne å fly en tur ![]() ![]() Retur til bartebyen i morra tidlig med DY ![]() ![]() Strålende fortsettelse på dagen ønskes 😊😊😊 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'kveld fra Stavanger. Ettermiddagen og kvelden har gått med til å montere en sofa fra Ikea. Brukte vel et 3/4-dels dagsverk på den jobben. Neste gang vurderer jeg å kjøpe en ferdig-montert en fra Living eller Skeidar eller noe. Men det føles hverfall bra når jobben er gjort. Nå blir det en tur i dusjen før kursen settes mot jobb for natten.
Last edited by Twin Otter; 31-07-2014 at 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
:respect:
Flatpakkede gjenstander er et tilbakelagt stadium for neg. Kan det ikke kjøpes sammensatt, finner jeg noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften - atter en dag i Sommer-Norge, denne gangen ble det en liten roadtrip for å bade litt lenger ut i fjorden enn rett rundt Oslo. Det nærmer seg helg og etter den kommer det en arbeidsuke, så mandagen blir vel som å måke hodet inn i en betongvegg på en eller annen måte.
Ha en fin kveld, det skal jeg!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan love deg at jeg hadde blanda følelser da jeg skulle sette i gang med den første flatpakken. Tror nok jeg vurderer å kjøpe meg et ferdig montert stuebord i hvertfall. Får se hva jeg finner i helgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Prærien | Someone | Flyforum | 28 | 17-06-2016 21:15 |
God dag fra Prærien | Someone | Flyforum | 8 | 16-12-2015 17:18 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 9 | 07-10-2015 15:10 |