![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hadde forberedt meg på worst case scenario, men transport og innsjekking gikk utrolig raskt så da får jeg god tid i loungen. Har allerede fått egg som er stekt akkurat slik jeg skal ha dem, det er ikke så mange som klarer det på første forsøk.
Tok meg i å spørre etter Charlie Hebdo i aviskjosken jeg gikk forbi. Droppet det også på AMS på vei ned hit, de blir vel ikke for happy om undergravende materiale blir funnet ved en sjekk her nede. Får sjekke om noe er igjen på AMS på veien tilbake. Ha en god en alle som bruker søndagen til å komme seg hjem.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Bangkok. Rakk frokosten i dag
![]() @Bizflyer: Skal hente skjorter i morgen, så skal overbringe hilsener til brødrene Baron. Og ser ikke bort fra at det kan bli et besøk til på Stable heller. Kjørte skikkelig risikosport i går, med rått kjøtt og eggeplomme på rugbrødskiva ![]() http://www.thaiasiatique.com/index.p...iew/page/index Ha en aldeles fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, klokken har såvidt tippet 09.00 på denne søndagen. Kan melde om en lettere skyet dag og -1 akkurat nå, men de neste 3-4 dagene lover godt for mitt eget fly-prosjekt da det ofte er hakket mer jobb hvis værgudene er i godlune.
![]() ![]() ![]() Satser på en topp dag for alle forumister og #avgeeks denne dagen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Sandaker melder om +1 grad og bortsett fra arvingen er det veldig rolig. Forkjølelsen har ikke helt sluppet taket, men tar sjansen på en liten løpetur etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Radisson Blu Marseille Vieux Port!
Flott vær forlebøbig men regn er lovet utover dagen, så her er det bare å komme igang. Super frokostbuffet på dette stedet forøvrig. Ha en himmelblå søndag!
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morgen fra Oslo Nord - her ligger nok nullpunket eller en 1/2 minusgrad på bakken - vann som var vann i går - er blitt hardpakket iløpet av natta - vindforholdene er rorlig - venter nå på en meter snø på Østlandet - den kan brukes som isolasjon
![]() Ha en vakker søndag i heimen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Vi overlevde vårt første barneselsksp i går for fireåringen. Kona var bare glad og fornøyd siden jeg allikevel kom meg hjem i tide, det dukket mirakuløst opp et ekstra helikopter i bookingsystemet fredagettermiddag.
Da er det like før det er avreise til Sats. Robert, brukte du Diners eller Prioritypass for å komme inn i lounge? De mekker for øvrig egg i businessloungen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Klart for koselig innesøndag. Snart frokost med to svært bløte. Booker i vei noen hoteller i Andalucia for slutten av mai, ellers ikke noe som skal eller må gjøres.
God søndag til alle de som skal kose seg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
God plass på flyet hit så det ble en behagelig flight. Og i sikkerhetssjekken på DXB er de så sløve at jeg fikk med meg hotellflaske med vann på flyet. Blir noen timers transit her på AMS, men her er longen Diners kan gi meg en skikkelig nedtur i forhold til hva man får i Dubai så da venter jeg like godt ved gaten. Har prøvd om det er mulig å få kjøpt Charlie Hebdo på flyplassen, men de bare rister på hodet og himler med øynene i kioskene hvor jeg har spurt.
![]() |
![]() |
#10 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra R11 mot Larvik og spa-kveld. Blir godt for lårene etter 2 uker i Japan med avreise Canada og mer ski allerede førstkommende onsdag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Her er det hjemme-søndag. Sov lenge så egg og bacon og nå prøver jeg å manne meg opp til å gjøre unna noen saker som står på do-to lista. Arbeidslyst kom, og du skal motstand finne, som det heter. Quote:
Hilse Baronene Jolly og Taj du! Det er flinke gutter!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen! Da er arbeidsuken snart over og man kan ta seg en velfortjent hvil. I morgen er det MLK day, så da har faktisk hele huset fri, så det lukter sovemorgen ...
Sol og fint og har bestilt Bojangles til matchen. Go Seahawks !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Her har man vært i varmere strøk og da jeg kommer til Gardermoen får jeg plutselig lyst på helgens første iskrem. Merkelige greier.
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God aften fra Skaun!
Her har man vasket bad, gjort forefallende etc. Venter også på Seahawks-kampen!!! Vært Hawks 12-man i mange år nå, håper på en ny runde Superbowl i år. Skal til NY helga Superbowl spilles og ingenting er bedre enn å se kampen på et party der borte!! Nyyyyt kvelden! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Etter en typisk vinterstorm med de vanlige strømbruddene (det er mange trær her og noen brakk i natt) uansett trådde The Harbour Public House til og rigget opp TV på sparket (pun intended) stor stemning når the Hawks hentet hjem seieren på overtid - Go Hawks
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Hjelpe og trøste for en avslutning. Noe av det villeste jeg har sett. Ikke bare Liverpool som kan dette med å snu fotballkamper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
A propos lounger paa DXB. Hvilken av priority loungene er best?
Marhaba lounge, concourse A, Marhaba lounge, concourse B eller Lounge @ B
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 07-07-2013 20:49 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 21-04-2013 22:24 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 07-04-2013 20:28 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 30-12-2012 18:13 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 16-08-2012 15:27 |