Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-12-2012, 07:38   #1
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Vin God søndag morgen fra DXB

God morgen fra Emiratene – her er det jobbdag i dag og man gleder seg til en ekstravagant og til dels motbydelig feiring i morgen. Vi har valgt Jumeirah Beach Hotel hvor det blir nydelig mat og man sitter på en terrasse hvor man kan se hvor mye de noe ivrige araberne svir av på å ha det største/beste/dyreste osv. fyrverkeriet.

Helgen har vært meget god med noen matopplevelser som er hinsides det man har tidligere opplevd. Så ikke dette blir et reisebrev så skal jeg holde kjeft – men skal noen av dere ned til UAE så send meg et hint så skal jeg sette opp noen restaurant forslag som slår pusten ut av deg.. (topp 10 listen min nå har faktisk fem restauranter i Dubai oppfoert nå.)

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 07:53   #2
Thomas
ScanFlyer Rusty

Default Re: God søndag morgen fra DXB

God morgen fra Oslo Lufthavn!
Snøen og det frysende yret fra igår er nå byttet ut med 6 varmegrader og høljregn, flotte forhold på veien!
Det er 8 timer igjen av vakten og da skal man ikke på igjen før uti 2013.

Quote:
– men skal noen av dere ned til UAE så send meg et hint så skal jeg sette opp noen restaurant forslag som slår pusten ut av deg.. (topp 10 listen min nå har faktisk fem restauranter i Dubai oppfoert nå.)
Lukter en redemption journey til DXB iløpet av vinteren, så bring it on
Old 30-12-2012, 08:08   #3
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Mornings fra Forus.

Man er i god med kaffekopp nummer to for dagen. Her skal man være på jobb i 11 timer til. Så det er bare å smøre seg med litt tålmodighet og satse på det blir en fredelig dag. I går var det såpass rolig at man fikk tid og anledning til å bestille seg en ny datamaskin. Så nå er det bare å glede seg til min nye 21,5' iMac står på kontorpulten om et par ukers tid tenker jeg.

Foreløpig siste vakt på en stund. Begynner å bli klar for skolestart igjen på torsdag. Ser frem til å starte på et nytt semester!

Etter jobb blir det visst bursdagsfeiring for ei venninne. Blir kjekt å treffe igjen gode venner også!

Last edited by Twin Otter; 30-12-2012 at 08:10.
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 08:48   #4
fjasebase
ScanFlyer Gold

God morgen fra København. Her blir det å slå ihjel en god del timer i Novias lounge før kursen settes mot IAD
fjasebase is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 09:30   #5
Hpkris
Front section flyer

Hpkris's Avatar

Go morgen fra Pattaya.
Søndag og hangover, da er vel alt som det skal være.

Go søndag vidre.
05.Sept BKK-DXB-OSL
06. Oktober OSL-IST-BKK (TK)
30. Oktober BKK-OSL (DY)
Hpkris is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 09:34   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Bjorli. Temperaturen er såvidt på den blå siden av skalaen. Blir vel noe aktiviteter med planker på bena i dag også. Ha en fin dag
Old 30-12-2012, 09:42   #7
Haisommer
Newcomer

Du får vel god utsikt mot hotel atlantis også, der sandance går av stabelen med kjente artister og sikkert en haug av fyrverkeri. sandance.ae Var på sandance i november og det var meget bra arrangement

Haisommer

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra Emiratene – her er det jobbdag i dag og man gleder seg til en ekstravagant og til dels motbydelig feiring i morgen. Vi har valgt Jumeirah Beach Hotel hvor det blir nydelig mat og man sitter på en terrasse hvor man kan se hvor mye de noe ivrige araberne svir av på å ha det største/beste/dyreste osv. fyrverkeriet.

Helgen har vært meget god med noen matopplevelser som er hinsides det man har tidligere opplevd. Så ikke dette blir et reisebrev så skal jeg holde kjeft – men skal noen av dere ned til UAE så send meg et hint så skal jeg sette opp noen restaurant forslag som slår pusten ut av deg.. (topp 10 listen min nå har faktisk fem restauranter i Dubai oppfoert nå.)

Last edited by Haisommer; 30-12-2012 at 09:46.
Haisommer is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 11:52   #8
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Akersgata. Ettersom jobbsystemene ikke fungerer og ingen IT-folk gidder å svare på telefonen, benyttet jeg anledningen til å bestille en tur til Bilbao i mai. Nord-Spania har ikke hatt besøk av meg før, men har hørt det skal være bra, ikke minst matmessig.

God romjulsdag!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 11:56   #9
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Urg fra Bergen. Kjenner at det ble litt alkohyler i går, ja. Satser på at de forlater kroppen min snart, slik at jeg kan se fotballkamp i fred senere i dag. Ellers blir det en kveld med den avlange ballformen i fokus. Sesongavslutning i NFL pleier alltid å være spennende. Mindre spenning i år enn vanlig om hvem som går videre, men plenty med poenger likevel.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 12:09   #10
Ståle
Amatør

Ståle's Avatar

Urg#2 fra Oslo, merker sjøl at det ble litt mye igår og prøver å rette opp på skadene for harde livet med grov frokost og mye juice så man er klar til nyttårscruise senere i dag!

Siden dette også sannsynligsvis er mitt siste innlegg her for i år, ønsker jeg alle brukere et riktig godt nytt år!

Since 01.02.2007
Ståle is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 12:20   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Trysil. Ikke perfekt føre idag, akkurat. Tåke og surr, men man får ta en tur i bakken allikevel. Om ikke annet så for å se ekte ut på after ski.

En fin dag ønskes!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 12:24   #12
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God dag fra hovedstaden. Som en søndag med holkeføre og mildvær ute er vel planen å gjøre omtrent så mye.... Kanskje komponere en US Airways DM tur, kanskje slenge inn en jobbsøknad. Eller kanskje ikke. Får se hva jeg gidder og ikke. Fyrverkeriet er iallefall handlet inn.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 12:54   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen, ja .. her skal man på akvarium i dag. Det står klart og tydelig i bekreftelsesmailen at det ikke er tillatt å medbringe våpen eller fiskestang. Sånn er det å bo i Georgia....

Kællt ... må nok ha deicing på BBJ'en før avgang siden jeg glemte å sette den i garasjen i går ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 30-12-2012, 18:13   #14
Chaos Controller
ScanFlyer Blue

Chaos Controller's Avatar

God kveld fra Abu Dhabi, nyttaarsfeiring blir det lite av I aar, er paa jobb I taarnet til klokken elleve I morgen kveld, saa blir vel bare en enkel champis paa terrassen naar jeg er hjemme, men er vel like greitt det... Pent vaer blir det nok uansett, og bedre aa vaere hjemme enn aa site fast I trafikken en plass

Posting Rules