![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Good morgen – vi koser oss ofte med værobservasjoner i denne tråden og da kan jeg melde at på vei til jobb i dag regnet det og var 33 grader?? Det er jo lite typisk ørken klima. Nå førti minutter senere skinner solen – er jeg i Singapore?
Og som vanlig vil jeg besserwisre med at i motsetning til hva de fleste tror så er det ikke knusktørr luft her (ser det i en del innlegg om DXB) – det er faktisk meget høy luftfuktighet og nå er den på vei inn over oss som en billig dress. Nok om det – helgen var 100% og det ble det som hører hjemme med strand, shopping og en liten kone-visning på Shimmers på Fredag (kult sted) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Grefsenveien. Klokken er på-tide-å-løpe. Ønsker dere alle en hyggelig dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Fra parallellgata til Deluxen. Har ikke sjekket temperatur og luftfuktigheten ennå, selv om vidunderet mitt fra Clas Olson viser begge deler, både ute og inne.
I ettermiddag settes kursen mot OSL og i natt skal jeg for første gang teste BA på longhaul. Betyr også debut på LHR T5. World Traveller Plus med mindre oppgraderingsgudene er på min side. Tar de i mot poeng eller er jeg nødt til å slakte et eller annet utrydningstrued dyr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. I dag står absolutt ingenting på planen (deilig) før i kveld. Da blir det å komme seg til BGO og retur nordover. Spørsmålet er bare hvilket fly jeg skal ta til OSL. Det er Liverpool-Chelsea kl. 17, så det blir nok til å komme seg inn dit tidsnok til å få sett den på flyplassen.
Hadde egentlig tenkt å reise opp i morgen tidlig, men det er så pass mye som må gjøres, at jeg må komme meg på kontoret til kl. 07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra NSB's lokaltog retning Eidsvoll. Passerer nå Sandvika på vei til Det Store Kjøpesenteret. Står en stor Airbus på programmet, og siden jeg hverken skal til Doha eller på chartertur, er det vel ganske opplagt hva jeg skal med.
Hyggelig å se familien. Nå får vi se om det er noen gamle kjente på jobb på Galemoen også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her skinner solen i dag. Må prøve å få skiftet dekk på bilen i dag. Ellers er planen en fisketur med min sønn. Han er helt vill etter fisking. En løpetur i ettermiddag blir det også tid til får vi håpe.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen op Zoom stasjon. Nå venter en ukes arbeid i Norge, så nå blir det toget til Schiphol og SAS til OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra PMI - og her er rosene røde og plenen er grønn og får ikke å snakke om alle varmegradene vi har.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Så langt kom jeg i første omgang ... SK907 Ny Tid UtpåDagenEnGang... Jaja.. Ble sendt til SAS Loungen for trøst, så hvis noen skulle være i nørheten, får dere si hei.
Forhåpendtligvis blir det Atlanta i løpet av dagen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gudd løkk, får håpe det løser seg etter hvert
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mornings fra Oslo. Endte tydeligvis opp på samme utested som halve landsmøtet til AP igår.
Lite slike planer utenom å mekke litt frokost i den nærmeste fremtid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
Dobbelt-trippelt urk fra Bislett, jeg kan hvertfall skrive under på at man aldri mer skal dra rett på byen fra Stena Saga og ikke være hjemme før etter 05 en gang. Heldigsvis var jeg edru nok til å stille vekkerklokken så da blir det vel et håp om å greie å sovne ikveld.
Solen skinner, det deles ut gratis Oslopass så da blir det vel å utnytte det tilbudet! ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Da var man endelig kommet seg ombord til et glass cranberry juice i plastglass. Herfra kan det vel egentlig bare gå oppover!
![]() Tjo-Bing!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Her derimot er det vår i luften, strak ut på treseter`n og 100% chill. I morgen blir det dobbelvakt med en tur innom pollti for å ordne nytt stempel i passet til fruen. Nedtelling til Jakarta begynner også om ikke lenge. Ha en fjong søndag
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hrmfurk fra det Sørlandske!
Kopfsmertzen! Selvforskyldt! Dyna! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ingen opup, men i det minste ny WT+. Men man ser BA er relativt premium heavy når man selv i øko+ sitter bak vingen, og det kun er øko mellom dør tre og fire
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra førsteklasseloungen på DXB | robertaas | Flyforum | 16 | 19-01-2015 07:47 |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 24-07-2014 17:57 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 07-07-2013 20:49 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 07-04-2013 20:28 |
God søndag morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 30-12-2012 18:13 |