![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tidlig oppe for LH fakirflight 0620 til FRA og så UA til SFO. En natt på flyplassen der, og så UA First dagen etter til HNL.
Hjem allerede oppgradert til F HNL LAX og LAX EWR.. ![]() Også en form for mileagerun. Begge blir 1 K etter turen , fruen for annen gang. Ha en god dag alle forumister... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Det var da veldig tidlig oppe for en flight 0620.
Sånn ellers har man her i Rotorua prestert å bli solbrent etter å traske rundt en liten times tid. Et par måneder siden man fikk noe sol på kroppen sist ja. Har også padlet en gummibåt ned en elv med et par stryk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Awgr .... såvidt ute av senga etter et voldsomt angrep av mageinfluensa, som slo ut oss alle tre ... Gud bedre .. lenge siden jeg har følt meg så dårlig. Også på en fridag! Dårlig utnyttelse av fritid ...
Men da er det vel på tide å gå til sengs igjen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Ikke mye spennende å melde fra om i dag, annet enn at det muligens blir en ekstern lunsj på meg? Får se hva som måtte dukke opp på tapetet i dag først. Og så blir det til at man skal ut og hogge juletre i dag. Får satse på oppholdsvær i det minste. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
På plass ved arbeidsbenken, klar til en ekstra innsats siden halve staben er slått ut med sykdom. Men det går da bra det også.... Ingen stoore planer for ettermiddagen, sett bort fra litt indretjeneste ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, det snør så vidt både hjemme og her ute i skogen i morgentimene. Hjemme alene i kveld, og forhåpentligvis så sover jr. hele tiden så jeg kan ha et House of Cards maraton. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - det snør litt - det daler ned og plenen er fremdeles grønn.
I dag fortsettes mannskaps planlegging for neste uke og ut året. 24 timer drift krever planlegging ![]() Ha en vakker dag i været. Jan Støkkebo |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen i fra KL702. En lang flight i økonomi nærmer seg slutten og frokosten/siste kamp om albuerom er straks over. Etter en liten uke i 27 grader pluss ser man frem til en kald velkomst fra Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Stavanger, HEFTIG Tordenvær her i natt/morges, med påfølgende heftig hagl. Minner meg på at garasjen bør ryddes slik at doningen ikke får lakkskader. Minner meg også på at det er på tide å rydde frem snøskuffer, spader og annet som kan trenges fremover.
Ellers er det cruise control mot juleferie, neste års reiseplaner blir stadig tydeligere og det ser ut som jeg kommer til å få mye innenriks på et større flertall av norske småflyplasser. så dette kan jo bli spennende! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Good morning from Hilton London Paddington!
Flott vær i britenes hovedstad idag. Julemarked i Hyde Park, laang lunch og Kew Gardens er dagens mål. Også blir det vel en pint på Victoria. Ha en himmelblå tirsdag ![]()
![]() |
#11 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Hello fra Hilton Park Lane London.
Som Bergern skriver, flott vær her! Det skal visst shoppes idag sier fruen, så da blir det vel sånn. Nyt dagen folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God formiddag fra Oslo, her har man jo juleferie og da blir det dessverre sitt til at jeg later meg litt ekstra i senga. Heldigvis ingen omgangssyke eller no. Det orker jeg ikke, og skal frekvensen jeg får det stemme er det ca 8 år til neste gang (hadde det for 2 år siden og da var det 10 år siden sist). ![]() http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...0:6562:1:::0:0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Seeeeen morgen, eller tidlig ettermiddag fra et snødekt fjell i Snillfjord! 35 cm og det er UTEN tvil desember og ca 2 uker igjen av 2014 gitt! Godt å titte innom igjen etter nesten en uke, litt logget-av-nettet-tid var godt egentlig, og det har vært nok å henge fingrene i. 7 gaver og 4 blomsteroppsatser skal kjøpes i anledning julen, og denne kjeften har ikke startet en gang....kanskje en skal se å få litt fart på sakene da.
![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers dag!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra Tananger
Så noe rester etter noe hvitt enkelte steder på vei til jobb idag, men det var nok ikke snø, heller rester etter nattens haglbyger ![]() Fortsetter været slik det har gjort til nå i dag, så er det ikke sikkert det blir opphold Pål. Akkurat nå regner det her ute. Arbeidslyst eksisterer ikke her, men man må alikevel trå til ![]() Heldigvis juleferie etter jobb på fredag, glær mæ! Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Nattesøvnen ble også her noe forstyrra av heftige tordenbyger med hagl. Og her hvor jeg bor ligger haglet igjen på bakken. Nå håper jeg bare at det ikke fryser på. Vi får se, vi får se. Om litt er jeg klar for en ny kveldsvakt på Forus og i morgen bør jeg se å få fingeren ut og kjøpt noen julepresanger.
Ha en fin fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og sånn plutselig hadde man fått kontroll på tre av de viktigste presangene. Deilig med alt som er gjort. På den annen siden har man funnet ut at siden man skal jobbe i julen må man unne seg noe ekstra godt. Så da har man begynt å fundere på hva man skal fylle kjøleskapet med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
![]() Nå sitter jeg i loungen og venter på flyet til Houston som er da en 787. Første gang for meg, så dette blir spennende! Gratla med 1K når du kommer hjem! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God kveld fra Berger. Passe bedriten dag, men sånn er det når det er sånn "peak". Roer seg nok ned litt i romjula. God kveld ønskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld fra Kristiansand, innkvartert på Clarion Ernst. Fikk oppgradert rom påstår de, men jeg lurer fælt på hva jeg ble oppgradert fra... Har bodd her mye det siste halve året, og dette er det minste kottet jeg jeg har fått. Heldigvis er gangen romslig, så jeg kan gå ut å snu meg når jeg skal på toalettet.
Sitter på Harveys for en burger nå, skål
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
(En veldig) God fredag morgen! | SudCaravelle | Flyforum | 25 | 09-01-2012 05:20 |
God morgen, veldig tidlig tråd | SQ 777 | Flyforum | 22 | 11-03-2010 19:04 |
God Onsdag fra veldig langt borte! | FBU 4EVER | Flyforum | 22 | 28-01-2009 16:34 |
God mandag morgen i fra veldig vest | dc-8-63 | Flyforum | 25 | 13-10-2008 23:45 |
veldig veldig O/T..men i disse juletider | TigerBlack | Flyforum | 0 | 22-12-2004 21:45 |