![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er onsdag formiddag i Beijing, fyrverkeriet har avtatt noe, og nu blir det sightseeing. Nydelig vaer.
Ha en fin dag!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Hua Hin, Thailand.
Fint vær her også, varmt! Snart en tur på stranda Hører det er litt vinter hjemme ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt sent med "god morgen", men god onsdags ettermiddag fra Auckland, NZ.
Godt og varmt ute, ja, men neppe så varmt som i Thailand. Og godt er det! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og en riktig god morgen fra MJF i vintermørket! Det er 9 minus, men vindstille så det føles ganske behagelig ute.
Det er min tredje siste dag før permisjonen trer i kraft og jeg emigrerer "down town" til HQ ![]() Litt rart å tenke på, men også veldig godt. E!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Da var det lillelørdag, og to arbeidsdager igjen.
Er trøtt som F i dag, så kaffekoppen trengs. Vel ha, ha en fin dag da ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Kjølig og fortsatt mørkt. Bare å la tankene gå til de som mesker seg i varmere strøk.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Lilletorget. Minusgradene har igjen inntatt hovedstaden. Litt hyggeligere er det at lønna vil innta konto i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Man er i gang igjen, men grøsser av kaffen i dag - den var ikke god. Ha en fin onsdag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er excel startet opp å det er tid for å begynne å jobbe. Noen møter har jeg visst også blitt innkalt til. Blir å flytte over de siste tingene til leiligheten idag og regner med å sove der for første gang i natt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Hotel 33 paa Oekern. Blir en lang arbeidsdag frem mot midnatt. Ha en flott onsdag der ute....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Blir till att uträtta en massa saker idag bland annat frisören och lite praktiska detaljer kring resan till BKK i maj (ja vi startar tidigt). Sen blir det universitetet för en föreläsning följt av städ och tvätt av lägenheten. Ha en bra onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
"God" morgen igjen..
..begynte dagen tidlig med å ta buss fra Nøtteskrikeveien til Jessheim stasjon, deretter 30min spasertur bort til Snapdrive for å hente Passaten etter skifte av reg.reim. Ble stående en stund i kø der pga en dame som hadde sin bil til reparasjon, og hun hadde fått leiebil (Peugot 207HDi) som hun ikke fikk start på - rattlåsen er en fin ting.. Tredje "dagen" på jobb etter jeg kom hjem fra SEA for 38 timer siden, merker jeg bommet fullstendig på en forskjøvet ettermiddagvakt jeg hadde i går, og merker formen ikke er god - gleder meg til ett intimt møte med sofaen når jeg kommer hjem i dag..! Ha en super dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God onsdag morgen fra ikke så veldig langt borte! Mo i Rana melder om noen få minusgrader, stille og klart og fint vintervær. Dagen i dag skal brukes til å glede seg til helga .
![]() Ha en fin dag alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
New day - same shit her også! Det er vinter og mørkt og kaldt og guffent. Kontordag, så hjem og ingen planer fremover. Nokså kjedelig hverdag om dagen. Eneste som kan redde denne dagen er en større gevinst i Viking Lotto i kveld! Er det rart en drikker?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Godt igang med dagen. Tidlig på an idag og. Det regnet lett i sørvest 05.30 på morgenkvisten på vei ut til Sola. SK4002 og LN-RRB gikk på tiden og fin og rolig tur over fjellet i vintermørket. 84 kunder ombord idag.Skyet i dag og ikke mye å se av lys over fedrelandet. -8 grader på Gardermoen var 12 grader kaldere enn hjemme vestpå idag. Men jeg har da vinterklær med meg. Travel dag ligger foran meg her i prosjektet. Men det er kjekt. Kvelden går med til å besøke min gamle mor. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da sjekker man straks inn på SK til CDG i morgen - ser på takeoff.dk at SAS leker seg med sector boarding på CPH denne og neste uke, så er jo artig nok om man får være med på et forsøk. Det har vel noe for seg - de ser jo ut til å like det i USA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra SAS/AC loungen på LHR. Sitter nå og venter på flyet til OSL etter gårsdagens Spurs-Stoke kamp. Tilbake til hverdagen med andre ord!
![]() Ha en strålende dag alle sammen.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra ruinparken i gamlebyen
![]() Har gått gjennom post som var kommet både elektronisk og i posthylla for gjennomlesning etter bruken av 3 overførte feridager fra 2008, som kom godt med i det flotte arrangemanet vi var så helgide å få være med på i Seattle. En stor takk til alle de involvertete som bidro til de flotte opplevelsene vi fikk!!! I dag står planlegging av diverse arrangementer på planen, samt gjennomføring av en hyggelig samling jeg har vært med på før, i Manglerud krike godt utpå ettermiddagen. En god dag ønskes dere alle
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.. Fått surret meg avgårde på jobb...
Først litt jobb, før det er seksjonsmøte senere på dagen og en tur på Yaya's på Majorstua etter det med kolleager... Ha en bedre Onsdag....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestøm, veldig tjøtt | SQ 777 | Flyforum | 19 | 16-12-2014 21:07 |
God lørdag fra langt øst | Discus | Flyforum | 20 | 04-06-2011 23:27 |
God mandag morgen i fra veldig vest | dc-8-63 | Flyforum | 25 | 13-10-2008 23:45 |
God fredagsmorgen fra avd. Langt Vest | FBU 4EVER | Flyforum | 33 | 13-10-2008 09:43 |
God torsdag morgen fra langt syd | dc-8-63 | Flyforum | 18 | 29-11-2007 20:00 |