![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....endelig tilbake i noenlunde gjenge, etter 7 uker med intensivt arbeid med aa faa "Malaria in Pregnancy" , leverte Portalen paa Torsdag...og har hatt en 100% Data fri helg...gaatt lange turer paa oeya i straalende hoest vaer...drukket de siste Lattene ute i solskinnet...uken bringer luft under vingene igjen (haaper jeg).....med de beste oensker for uken fra vest...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er det tid for ny arbeidsuke så snart settes kursen mot jobben. Ellers lite på programmet idag. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra barteland
Ny jobbeuke og grått og trist vær her i Trondheim. Hadde et hyggelig besøk i tårnet på OSL lørdag m/ omvisning av ENGM RAMP ( takk for titten Morten- kjempehyggelig ![]() Uka bringer ingenting spes. Nedtelling til hyttetur i helga dog.... Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Skikkelig uggen i dag, blir å følge eldstemann på skolen, og så er det tilbake i seng.
I dag kommer montøren, og det ser ut til at vaskemaskinen blir fikset i dag ![]() Ha en bedre dag forumister. ![]()
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim
![]() Då var eg på plass. Jaggu sa eg smør -det er visst lika mykje regn her i barteland som i Bergen. Forløpig er det ein skuffelse på værfronten, men rush-hour i trafikken er redusert frå 45 min til 6 min, så det er lover bra her ![]() Ha ein køfri dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god morgen fra Asker. Siden det er papirinnsamling, regner det (eller er det omvendt? Det slår iallefall aldri feil - hver gang de kommer for å hente de oransje sekkene med noen ukers avispapir etc er det vått! Merkelig). Nok en dag med hjemmekontor, før det blir ut på tur med SK848 i morgen igjen og noen dager i "Skandinavias hovedstad" som de ganske frekt kaller det på ARN. Det blir en liten tur på Posten (eller Bring eller hva de nå heter) i løpet av formiddagen for å sende avgårde noen sendinger til forventningsfulle forummedlemmer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
ZICO 77: Har du tatt i bruk barten og Rosenborgskjerfet som avtalt? Og øvet deg på plata med alle supportersangene?
![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen alle sammen. Endelig mandag og ny arbeidsuke og det går rask mot helg - bare fem dager til. "Se alltid lyst på livet...", som en visesanger sa
![]()
![]() |
#9 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Han får iallefall sjansen til å oppleve Europacup-fotball ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen! Ingen store planer for dagen, men det har visst vært en evakuering på OSL tidligere i dag.
Pga matlaging... ![]() http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=527225
![]() |
#11 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Riktig god mandag. Brukbart høy skybase og broken over Vøyenenga. Det blir en tur til en tante på Lillestrøm, samt sosialisering av ettåringen på Kjeller i dag.
Noen som vet når barn er gamle nok til å være med og fly acro? Bilsetene (både Maxi-Cosi og HTS) passer fint inn i både Cap og Safir. Jeg antar at smokk er greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kun hvis flyet er utstyrt med Easyfix.
![]() Stavangerkontor i dag. Får med meg et besøk på Anonyme Plastmodellbyggeres Forening, IPMS, på Kjeller i morgen. Det blir jo artig. Og ellers er det også grått på Jæren. Men inne er det sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Vel, god morgen fra Krs. Her er det overskyet og regn i lufta. Høsten er definitivt over oss. Ikke noe spennende denne uka. Fri på fredag fordi barnehagen har planleggingsdag, så en 4 dagers uke er aldri å forakte. Glemte jeg å minne dere på at det bare er mandag i dag? Det er derfor jeg drikker! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og etter å ha sittet over en time i kø på billettservice.no sine underdimensjonerte sider/servere er 2 billetter til AC/DC i februar sikret
![]() ....tilbake til regnearkene |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ÜberScanFlyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Lite halvmulen dag idag och vinden ligger på lite lätt över östra delarna av Uppsala centrum. Föreläsningsfritt idag så det blir till att sitta hemma och skriva på ett projektarbete. En tur till den lokala "Thaien" för en lunch av något slag skall jag nog få in också. Ha en riktigt fin start på veckan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mandag... Nå må jeg få gjort den der rapporten som jeg har skjøvet og skjøvet på. Hersens Excel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes!
Gårsdagens middag på Cafe Sorgenfri var aldeles utmerket, kamskjell til forrett og kveite til hovedrett, 2006 Vernaccia di San Gimignano fra Panizzi (vi drakk den samme vinen i San G. i sommer), masse San Pellegrino og gorgonzola piccante. Sent i seng og vekket 08:45 av flisleggerne. En uke tidligere enn forventet! Det er stille i bransjen, ja! Litt oppdatering på nødprosedyrer står på programmet, klubbmøte i kveld og take-away kinamat til kvelds. Ha en fin dag!
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Her er man iferd med aa faa liv i ellveaaringen saa vi kan faa ham paa skolen.
18 gtader, skyet og en flokk brannbiler uler i det fjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avdeling (Veldig) Vest | LN-MOW | Flyforum | 23 | 11-09-2016 15:58 |
God morgen fra Lillestøm, veldig tjøtt | SQ 777 | Flyforum | 19 | 16-12-2014 21:07 |
God morgen fra beste vest | Bergern | Flyforum | 17 | 26-10-2014 18:11 |
God mandag morgen fra Down Under | Farmer | Flyforum | 24 | 31-01-2011 22:45 |
Dagens bildeserie fra (Veldig) Vest | LN-MOW | Flyforum | 4 | 07-11-2004 15:25 |