![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen ønskes fra Thai sin "enorme" lounge på Chiang Rai. Etter et helt sinnsykt bra opphold her oppe bærer det dessverre hjemover.
Heldigvis er det ei skikkelig melkerute hjem så jeg har noe å se frem til fremdeles. God jul!
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Kragerø... Ettersom jeg sovnet etter middag ble det en tidlig morgen idag. Tilbake til hverdagen imorgen, med altfor mye som må klargjøres før jeg drar til Hong Kong onsdag.
Mistenker at det blir et bad allerede om få timer. Ha en bra dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Passert 20 allerede her i hovedstaden. Ferien er over og nesten litt uvant og måtte ta på meg sokker. Skogen kaller for første gang på over en måned. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Gullstua på kastrup. Grei tur ned hit med OY-KBL. Kameraet er ladet så jeg satser på at jeg finner frem til spotterterrasen på DUS om noen timer. Rekker visst en cola til før jeg må stikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Star Alliance only.
|
![]()
Hallo fra Radisson Blu på OSL.
Lang tur hjem fra Lisboa i går, og meget kort natt med dårlig luft. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvis AC anlegget ikke funka dårlig, ja da blir det dårlig luft. God morgen fra kontoret. Her er man passe trøtt etter å ha sovet dårlig i natt, men det får nå gå. Antagelig har jeg meg selv delvis å takke også da det ble noen øl i går med noen kamerater, men det kunne vært verre. Så lenge man gir seg før midnatt så går det jo. Men ja det var varmt og godt i min hybel i natt også. For en som jobber hele sommeren må jo utnytte finsommeren litt ihvertfall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hei fra innenlandsloungen hvor det nytes havregrøt og kjeks. Er det alltid plast og papp alt en kan spise av. Ok i dag, men hater å drikke øl og vin av plast.
Utrolig lite lyst til å reise tilbake Bgo etter deilige dager på Østlandet. Noen som har jobb til en regnskapsfører og en dyktig ingeniør vest for Oslo?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen ... hjemme igjen etter en lang natt på JW Mariott i Buckhead. Sengen var av type 'fast', og det fikser ryggen min særdeles dårlig ... Ellers var det veldig bra, bortsett fra at de tar 15 daler for internett. Selv ikke Red Roof Inn tar betalt for dette ...
23 grader nede i by'n .. 17 på landet hos meg. Deilig !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Røa. Norgessafariet er meget hektisk og programmet svulmer.. Hagefest i kveld og Schrøder i morgen - håper Maya jobber for da blir stambordet umiddelbart ryddet.
Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag. Sannelig 28 grader ute og inne i dag også. Men nå er det siste kveld i Norge de neste 23 dagene. Litt indretjeneste og pakking må gjøres unna i aften, før det blir knappe fem timers arbeidsdag i morgen. God tirsdag i varmen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har vært en tur oppe i 6177 føtter i dag, samt drevet litt bilkjøring og bading. Nå skal det slappes av - ha en fin kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 19-09-2017 17:37 |
God tirsdag | Fbu76 | Flyforum | 20 | 27-01-2016 08:20 |
God tirsdag | LN-FHU | Flyforum | 7 | 15-09-2015 14:57 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |
God Tirsdag. | Airbus 330 | Flyforum | 9 | 07-09-2005 08:41 |