![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Herlig morgen fra Trondheim
14,6 + på meteret, og straks er man klar for jobben. Blir en rolig dag idag, kjennes man var litt hard på trening igår. Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i Oslo - hele 15 grader og regn ( hele uken) - så vannbassengene blir overfylt - plenen er like grønn og kornet til bonden er ferdig vasket og blir ikke tørt dette året.
HA EN GOD TIRSDAG VIDERE. jAN |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Arendal.
Ny dag nye muligheter og mye å lære i dag! Været er så som så, det er en viss fare for at det kan bli noen regnbyger og tordenvær ila dagen, så da kan man se langt vekk fra en potensiell utepils. ![]() Må og legge til at jeg ble positivt overrasket av Thon her nede, fikk både vann og avis da jeg ankom, selv om man er statusløs! ![]() Uansett, ha en fin en forumister!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold og vel 11-12+ denne morgenen. Ble en sen natt kan man vel si, kom seg ikke til drømmeland før 2.00, kan vel si at politikk og valg er noe som står høyt her i huset. Borgerplikten ble også utført og undertegnede er fornøyd med utfallet, både i kommunen og landet ellers. Ellers kan det denne morgenen leses at SAS legger ned SVG-IAH-SVG ila høsten. ![]() ![]() Nå vel, Champions League i kveld og utenom det ikke de store planer om å endre verden denne dagen. Ha en fortreffelig dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her er det grønntirsdag, virker det som. For en som sykler og går i sentrum for det meste, er det for så vidt greit nok. Håper dog ikke at Gardermoen legges ned like fort som oljeindustrien skal legges ned.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Prærien. Lunch inntatt og nå venter en dobbelt espresso for og få systemene i drift igjen. Heller regnfullt ute, så greit med time på Sats istedet for løpetur ute i kveld. Får vel gunne på før jeg må dra og hente i barnehagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God tirsdag fra en regntung tiggerstad. Her er det både oppturer og nedturer.
Opptur: SAS gir en en ekstra halvtime på morgenen i Hong Kong. Nedtur: Adresselappen min har mistet foten og jeg skal ikke innom HEL igjen med det første. ![]() Ha en god en selv om det går opp og ned.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 15-09-2015 at 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen fra langt Vest(Sørøst). 12-13 grader i skyggen her på morran .. perfekt for morgenkaffe på terassen. Fri i dag - busker og kratt skal til pers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 19-09-2017 17:37 |
God tirsdag | Fbu76 | Flyforum | 20 | 27-01-2016 08:20 |
God tirsdag | sirpjalle | Flyforum | 11 | 17-06-2014 14:32 |