![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter her med en kopp Nespresso og er klar for en ny dag. Dagen starter hos tannlegen før det bærer videre til det ene møtet etter det andre. Nå har solen snudd - det nærmer seg raskt advent og jul...eller?
Ha en fin tirsdag og en flott kveld rundt bålet om du liker slikt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner, men jeg er stuptrøtt pga alt for lite søvn. Snart bærer det mot jobb i ikveld blir det å delta på en rolig fest med de gamle. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra DK. Da var det å pakke sammen og sjekke ut fra hotelet og ta en siste dag i Legolandm ha en fin dag forumister
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Ischia Porto.
Gaarsdagen endte med skybrudd og flom i gatene. I dag er det oppbrudd og avreise med ferge til Napoli og videre til Roma. Ikke enkelt aa faa billett til bilen gitt, men mer om det senere. Nu er det avreise. Ha en fin dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bergen
![]() Ha en riktig flott dag alle sammen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra Wergelandsveien. Sola skinner og det blir sikkert like varmt som igår. Men, idag er dressen byttet ut med casual, hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God dag fra Thailand! Her er det ettermiddag nå. Dagen har blitt tilbragt ved bassenget hvor hangoveren har blitt pleiet. Nå går turen ut på litt shopping før en fotmassage venter etterfulgt av middag på en enda ikke bestemt restaurant!
I morgen går turen videre til MNL. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen! Eller god dag heter det nå vel.. Ferieuka har begynt, og det ligger an til en fin St. Hansfeiring her i Moss. Her skal vi grille og kose oss
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
God ettermiddag fra bushen!
Det har vært en middels produktiv dag i dag, men det gjenstår en del som skal gjøres i kveld, så alt i alt så blir det vel en bra dag. Ha en finfin dag rundtom på kloden, nå skal jeg jakte på middag. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
God ettermiddag fra Asker ... er trøtt i trynet og øm i kroppen etter en lang og søvnløs natt på SK904.
Har igjen vært heldig med været - hvorfor gadd jeg egentlig å pakke annet enn shorts og t-skjorter? Åja, det er sant .. jeg skal jo til Mosjøen også ... ![]() Broderen stiller med St.Hans-middag, men jeg tror det blir tidlig aften for familien MOW .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - akkurat hjemkommet etter en heit tur hjem fra jobb. Det ble pedalkraft i dag, og det var deilig nok på morgenkvisten, nå trengs det mye væskepåfylling utover kvelden. ha en fin kveld.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Varna! Det var fullstendig skybrudd og torden fra i gaar kveld, men det ga seg til formiddagen. Naa er det som vanlig sol og pent. Gaagaten her er et fascinerende skue. Blanding av ungt og gammelt, vulgaert og vakkert. Mandag formiddag gaar damene pyntet mer enn det skandinaviske jenter gjoer en fredag kveld. Det er mye gull og glitter i denne byen, kanskje ikke saa rart det foerste for byen har en lang tradisjon naar det gjelder gull. Det skal ogsaa legges til at det er lanets mest velstaaende by, som har det meste. I morgen gaar ferden videre til Nesebar og videre til Plovdiv, sa forlater snart det svarte havet for denne gang. God Jonsok!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld fra Bodø. I dag var siste dag på jobb som F-16 Våpensystemassistent.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
God St. Hansaften fra Oslo. Ikke noe feiring her - det står for mye på spill på jobben ... men snart er det ferie. Hadde en hyggelig flytur med SAS fra Trondheim til Oslo i dag morges. Bra kabinfaktor i LN-RRG, en 180-seters Boeing 737-800, og god frokost. Registrerer at SAS har langt bedre tidtabell på morgenen på TRD-OSL enn konkurrenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra regnskogen central.
Fruen er på dagstur til HPN i dag og glemte å sette vekkeklokka på da hun forlot i otta.. Sen på jobb mao Enda en kontordag går mot slutten, satt her og vurderte å booke meg inn på ett hotell nedi gata og benke meg ned ved bassenget i dag istedetfor å sitte inne i noenogtredve grader. Booket en del jobbilletter i dag, samt en tur til NYC med en god kompis i midten av august. Ser også ut til at det blir LFC-Man U på Anfield i oktober, billetter er tilgjengelig! Da tar jeg kvelden og setter kursen hjem til bikkja og Shiner Bock |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg tar selvkritikk på en St. Hans-aften. Når en kompis inviterer til å drikke opp øl, samtidig som jeg skal avgårde til Aalborg i morgen tidlig, så kvalifiserer det direkte til urutinert-stempel i panna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|