![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Selv om det er "mandag", så kan man se frem til en kortere arbeidsuke, denne uken, og ikker er det feil heller at det var 17 grader ute på vei til jobb! Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo på denne tirsdagen som i praksis er en mandag. På tide å komme meg til bunkeren min i skogen. Planer om en løpetur i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut til å være slutt på sommeren her i Mosjøen for denne gang. Klarte likevel å bli solbrent i helgen. Slett ikke verst når man befinner seg ved Polarsirkelen ....
Kaffen er klar, Änglagard går på radioen og nå er det like før Egil, Farmer og de andre velter inn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra OSL Loungen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gud hjelpe meg fra Lillestrøm. "Jet-lag" etter en helg med betydelige adspredelser. 2 timer søvn ble det
Kontoret venter, mens man sitter og vurderer om det blir Park Inn før BA761 imorra tidlig. Sparer vel bare en god halvtime, men det er nesten verd det så trøtt som jeg er nå. Hmmmm...
![]() |
#6 |
Star Alliance only.
|
![]()
God morgen fra EVE!
Snart går turen ned til OSL. Blir vel et knekkebrød og smoothie ombord ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
20 grader kl 0800 er slettes ikke galt. Solen skinner og Holland America Line har 2 cruisebaljer på besøk i havna her i dag. Og jeg er på kontoret. Nok av jobb å ta fatt i. Blir kort, men hektisk uke dette. Meldes regn i ettermiddag. Mye regn. Og typisk nok akkurat på det tidspunktet hvor junior skal spille fotballkamp. Skikkelig hell da at jeg har fått moder'n til å gå med han siden kampen starter så tidlig som kl 16. De tullingene som setter opp disse kampene kan neppe ha unger selv....... Nuvel. Ut å spise middag i kveld på andres regning. Kan umulig bli feil! Hoy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God formiddag fra et overskyet Bodø!
Har virkelig nytt de siste ukers knallvær med turer i fjellet og grilling på stranda! Men nå er det altså over, og det er kanskje like greit. Skal nordover i ettermiddag, og regner med at det blir en stille og bedagelig tur over E6, som vanlig. Bobilsesongen er i gang, men i motsetning til tidligere virker det nå som at de faktisk har fått motor under panseret på doningene sine, så de er ikke en så stor plage som tidligere...! ![]() Ha en flott en!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Pilestredet. Særdeles rolig på denne vakta som det nå er et kvarter igjen av. Men jeg får jo penger og godt er det. Nå er det jo ingen røde dager før jul (bortsett fra søndagene). Grrr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God aften fra Malta!
Flott flight fra ARN-MLA med SK1845 i formiddag, skyfritt fra Arlanda til Malta.. ![]() Nesten full flight, men hadde fått ledig midtsete og koste meg bra i 3A! 28 grader og sol her, møter hele morgendagen, så tilbake til Oslo igjen torsdag formiddag.. Blir ikke lange "sydenturen". ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Stavanger. Her har man tilbragt mye av dagen i senga. Perfekt oppladning til nattevakt som starter om en time. Her har man akkurat kost seg med en "grandis"., Blir vel en tur inn i dusjen før jeg tar turen ut til Forus tenker jeg. Ha en god kveld/natt forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |