![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Klar for ny dag, kaffen står på pulten og det samme gjør diverse saker i dag. Av de mer kjekke oppgavene i dag er vel å finne ut hva unge lovende Sirpjalle skal finne på til helgen. En billig tur til en eller annen storby i utlandet vurderes, og er det et Hilton hotel i nærheten så er ikke det heller gæli. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av #Ruters røde. Jobben kaller som vanlig, før det blir å bli kommandert rundt på en spinningsykkel i kveld. Men inntil da blir det å dukke hodet ned i Excel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra NSB type 72. Nærmere bestemt 72122. Første natta som Drammenser er ett faktum. Leiligheten står på hodet, men får forhåpentligvis orden utover i uka.
Ha en flott dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Maura. Straks tidlig avreise til jobben, og mesteparten av dagen tilbringes på "skolebenken". Er visst litt småtteri man må lære siden vi skal begynne å gjøre det meste annerledes fra neste uke når vi bytter ut SK463 med eget metall.
God tirsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra OSL
Her er man første mann på kontoret. Jeg mener at 8-16 er mer kundevennlig (noe kundene synes også) men H/Q liker 9-17. Jaja, det er nå deilig den timen jeg sitter alene før resten av gjengen kommer. Resten av dagen går nok med til å fylle litt fly fremover og planlegge påsketrafikken. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Elefanten er trøtt idag, så jeg har båret han og dyna hans ut til kontorpulten. Der er han godt igang med hjemmekontoret. Zzzzzzzzzz...zzzz Ha en strålende dag alle sammen.
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Flere byer i Belgia ? Der er det i hvertfall godt øl...
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
Etter en fin fotorunde i sentrum som ble avrundet på Operataket og Stena Sagas ankomst festet til minnebrikken er jeg klar for nok en tirsdag på kontoret! Flott å være vel overstått med mandagen, nå er det kun en vei som gjelder og i enden finnes fredagen
![]() Når fotosekken allikevel er med på jobb så spørs det om det ikke blir en fotorunde til etter jobb, hvor og når får været avgjøre. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra gullstua på OSL!
Her er fakirflighten fra TOS gjennomført, nå står SK (på LH billett) til MUC på tur før LH Cityline tar meg videre til TLS for et møte i morgen. Hjemover via FRA og RadissonBLU OSL i morgen kveld. Espen, jeg skjønner godt at du må "avreagere" med spinning eller lange skiturer hvis du må sitte hele dagen med nesa langt inne i Excel. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand også!
Her er kontoret inntatt for bare noen få timer i dag, før man skal opp i luften igjen med WF og SK til DUS. Natten skal tilbringes på Hilton i Dortmund til bare 104 euro. Oppgradering ligger allerede inne ser jeg, så det blir nok greit. 4de Hilton natt hittil i år. 1 til er booket. Kjenner det kan bli vanskelig å få til 16 stays for å beholde gullkortet. Uansett blir det fint å komme litt bort. Så klar for flight 21 og 22 hittil i år. Blir bak i bussen, men belegget ser ut til å være lavt, så jeg satser på å få Mr N Obody som min sidemakker. Og så står det en Mærsse å venter på meg på Gullparkeringen i DUS. Har 3,5 times ventetid på Kastrup fra kl 1700 i aften! Noen andre der som kjeder seg, så gi beskjed. (Eller enda bedre - en som kan hjelpe meg inn i gullstuen ![]() Ha en flottings dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
god trøtt morgen fra Kløfta.
Traff puta klokka 2 i natt og våkent en smule brått i dag tidlig, kjenner at helgas bataljer henger igjen i kroppen enda.. Nuvel, her er det jobbing og rydding på kontoret som står for tur! En god dag til dere alle!
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ja .. her er det allerede nesten 20 grader ute, så det er deilig å nyte kaffen på terassen og se folk kjøre på jobb ....
![]() Prøver igjen om noen timer etter gårsdagens feilaktig påstartede arbeidsdag, men det spørs vel om jeg er like heldig i dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra United Club i ORD. Ankom nettopp fra Boston, og venter på flyet videre til HKG. N120UA ser ut til å være maskinen min for i dag... I morgen natt (natt til torsdag HK-tid) blir det Cebu Pacific som tar meg videre til Cebu... '
Ønsker alle en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Kastrup.
Her har man parkert rattatta i Novia loungen. Første gang jeg prøver denne loungen! Første loungen jeg har vært i som serverer Jägermeister! Og jeg har vært i mange. Det er derfor det føles så forferdelig urettferdig at jeg må kjøre bil senere i kveld. Men dette skal legges på minne for senere anledninger gitt!! 2 t og 50 min til neste avgang! Gjeeesp! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God lunch fra Chicago. Her fortsetter sommeren med godt over 20 grader og sol. Her har man besoek av bigshots fra Singapore paa morran, setter meg paa flyet til Omaha med en av disse og en av selgerne mine litt senere i dag. Overnatting der i natt (heldigvis ikke paa en Hilton eiendom ![]() En fin uke til alle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |