![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Da var det øyestraks "helg" igjen. Stort og smått på tapetet i dag. Noe trøtt i trynet etter en ikke optimal natt med hosting og harking. En god dag ønskes dere alle. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Praktisk talt langhelg, god morgen. Fakturering og timelister skal klargjøres før påske.. blæææh. Vel vel.. ha en god dag alle sammen
![]()
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen folkens! Her skal også fakturering og timelister klargjøres. Har vært litt flink i løpet av måneden, så det er ikke mye arbeid. (Heldigvis). I tillegg blir det å klargjøre til en jobbtur til LHR i neste uke. Alt skjer selvfølgelig fra (gj)emmekontoret.
Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
Skal man si mornings når man ikke har sovet? Omsider tilbake på kontoret etter en rask nattlig utflukt til Ål i trivelig selskap med en kollega. I dag er planene å holde seg våken til totiden og se om man kan få lagt kursen hjem da.
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Paa vei til nok en forelesning, foer det i kveld baerer til Oslo for en noe amputert paaskeferie. Ellers kvalifiserer man i dag til EB Silver etter at man switchet til Eurobonus -- kvalifisert paa segmenter.... Ha en god tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her viste gradestokken -2,5 for en halvtime siden. Det synes jeg er drøyt etter all den varmen vi har hatt tidligere her i mars. Kan noen slå på den globale oppvarmingen. Sliter med en vond ankel her. Merkelige greier. Fra tid til annen får jeg smerter i høyre ankel. Sånn går det 4-5 dager og så er alt greit igjen. For første gang sist uke fikk jeg tilsvarende smerter i venstre ankel. Nå er den grei igjen, men høyre gjør vondt som bare F. Forhåpentligvis går det også over om noen dager, og så får man bare håpe at man ikke får like vondt i begge beina på et tidspunkt, for da blir jeg liggende! Men nå er det kontoret og månedsavsluttning for full musikk! Fortsatt glad påsk! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Solen skinner over fjorden og satser på at det bidrar til å dra opp temperaturen etterhvert. Ikke spesielt folksomt her på jobbe idag. Blir å treffe en kamera i kveld, og det innebærer nok noen øl.
Eller så kom første schedule change på høstens AA flighter, selv om dette var at det litt mer rare slaget. Hva å bytte rutenummer på hoppet med ATR i Karibien har de fått mer fart i kjerra og klart å kutte flytiden med tre minutter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra NSB på vei inn til siste kontordag før påske. Imorgen bærer det en svipptur til London for litt handling og kantinetoppmøtet på torsdag. Har egentlig booket via ARN for å teste BA's 767. Men teller på knappene om jeg skal kansellere og fly direkte. Har flydd bra mye det siste. Hmmm .
Etter posten til JoeW sjekket jeg og jaggu har ikke jeg også re-kvalifisert til EBG med 37 legs. På poeng var jeg omtrent halveis. Glad Påsk!
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
God formiddag fra Stavanger. Passe irritert etter at en major mishap i går med flickr/iphoto og bare rot førte til at jeg sletta "heile driden", inkludert bildebloggen min. Vræl! Ikke spør hvordan det skjedde. Bildene har jeg selvfølgelig fortsatt. Så det blir vel å pønske ut hvordan jeg skal angripe det hele. Er litt jobb å publisere 250 bilder og sortere og lage nye bloggposter. For ikke alle bildetrådene mine her som gikk åt skogen... Men men, planen er at jeg skal få litt oversikt å forbreder en skikkelig oppsummeringstråd i slutten av påsken. Har blitt en del spotting i det siste. Ha en fin dag forumister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Gudd tjusdei fra Maura. Siste dag før påskeferie, og det gleder man seg til. Ha en fin dag ![]() Last edited by Martin; 03-04-2012 at 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra bartebyen
![]() Her skinner solen!??! og mor er en liten tur på jobben sammen med junior.Far sjøl skal ut på handlings for å plukke opp de beste uer-bitene til dagens familiemiddag. Og SOM jeg gleder meg......fisk er godtgodtgodt !!!! Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Grønland i Oslo. Jobber i dag, men håper på å kunne avspasere i morgen. Uansett blir det DY til TRD i morgen kveld, krysser fingrene for både WiFi og Sky interior.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God lunsj fra kantina i CPH! Kom fra OSL med frøken Deluxe i dag kl 09:15 og venter på flyet videre til Washington som er forsinket med en time. Lurer på om vi ikke også så en viss person med sitt flyttelasset til Dubai på OSL?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God dag fra Tokyo. Blir her til fredag før jeg vender snuten hjemover til Bergen etter noen måneder i Taipei... Gruer meg til minusgradene allerede...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergen! Tok er par enheter ute i går, og morgenen i dag er tilsvarende redusert. Men vi fikk i alle fall kost oss med årets første utepils mellom snøstormene.
Ingen store planer for dagen utover å åpne litt fagbøker for å børste støv av litt kompetanse som har lagt ubrukt de siste årene. Blir stas det! Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Tokyo hjelper lite på humøret også... Regnet bøtter ned og det er tornadovarsel her... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja.. fortsatt mørkt her under Coal Mountain. Fikk ikke sove,så jeg parkerte meg her på terassen med kaffe, ipad og beatlesradio.com. Deilig temperatur..
I dag skal resten av terassen bak huset beises - kun gulvflaten igjen og med rett verktøy burde det gå rimelig greit så jeg rekker en lur i hengekøya. Jøss - et tordenskrall? Ingenting å se på doppleren .. ? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 30-09-2014 20:27 |
God tirsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 17 | 23-09-2014 15:07 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 22 | 20-11-2012 21:25 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 11 | 13-11-2012 15:01 |