![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så nettopp at Turkish hadde tilbud til en plass jeg faktisk ikke har hørt om før.. Nemlig Kermanshah. Sjekket opp byen på nett og den ligger i Iran. Spennede nok så virker det som det finnes en spennende ting å gjøre/se på der.
Noen som har vært der? Eller kan si noe om å være turist i Iran generelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Dro en helgetur til Tehran for en måned siden og det var en annerledes opplevelse enn jeg hadde forventet. Selv om det var en diger by på 14 miullioner så var det mange som stoppet meg på gaten og ønsket meg velkommen. Og stoppet man opp på et hjørne og lurte på hvor man skulle gå så kom det folk som ville hjelpe og at de ikke kunne ett ord engelsk var ingen hindring.
Anbefaler å dra dit for en annerledes opplevelse du vil huske. Visa via ambassaden i Oslo gikk greit. Jeg sa jeg trengte passet i behandlignsperioden og de sa greit, ta det med når behandlingen er ferdig og de fikk visumet inn på 20 minutter ved mitt andre besøk der. Hvordan det er for kvinner å dra dit vet jeg lite om, men for menn er det i alle fall ikkeno problem. Litt mere inspirasjon: http://tv.nrk.no/serie/team-bachstad...ng-1/episode-3
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker, Robertaas! Prøver å finne noen guider om plassen på nett, men var ikke mye som lå ut. Og ikke et eneste spørsmål om plassen på forumet til TripAdvisor
![]() Kvinner blir ikke med, så det går helt greit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ikke så mye, men litt her:
http://en.wikivoyage.org/wiki/Kermanshah
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Er det noen som lurer på hvordan det står til med ex. SAS 767? | LN-KGL | Flyhistorisk forum | 33 | 06-07-2024 18:27 |
Hvordan går det i 2012? | Toffen | Småprat | 6 | 19-08-2011 21:17 |
Ja hvordan vil vi egentlig ha det? | atck | Flyforum | 16 | 16-06-2006 14:45 |
Hvordan har det gått... | EB | Flyforum | 5 | 26-09-2005 08:01 |