![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndagsmorgen fra hemsen på hytta! Med svigers på besøk ble jeg sendt opp her for natten. Ikke noe stort offer, da junior uansett er småsyk og sover litt dårlig.
Regn på Oslofjordens solkyst i dag, det har vel bare så vidt begynt, så der blir vel å finne noen passende inneaktiviteter i timene før vi returnerer til hovedstaden. En riktig god søndag ønskes dere alle! PS: var det noen som fikk med seg overflyvningen i anledning frigjørings-/veterandagen i Oslo? Noen som vet hva det ble overfløyet med? Hadde jo nesten forventet noen bilder her... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
God morgen fra Storbritannias hovedstad. Ingen store planer på agendaen bortsett fra lunsj med en norsk venn og kanskje jeg skal få limt en stol.. Ha en topp dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Maschmanns leverte på biffronten og tror alle var fornøyde med ølutvalget på Dr.Jekyll i går. Dugnad i sameiet før vi før middagsgjester etterpå. Ligger vel an til å finne meg en god stilling i sofaen og fyre opp Netflix i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Rakk så vidt å se 4 Hercules ut av vinduet på kontoret... God morgen fra Grønland. Til tross for bra vær velger jeg å droppe flydagen i dag. Kommer noen venner på kaffebesøk, og så blir det nok en solid dose med F1 og fotball. He en aldeles fortreffelig dag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra tiggerstaden. Skal prøve å finne ut av hvor jeg skal ta årets nyttårstur. Har litt idétørke så jeg har kun Palau og Ny Kaledonia som kandidater så langt, og de er kandidater som ikke har nådd opp i tidligere års kåringer. Må se til å skjerpe meg.
Har forresten akkurat sett at det for første gang har kommet inn poeng fra Aeroflot. Ha en god en alle som får poengene de skal ha.
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fotball i 10 kanaler. Nå får vi håpe Hammers gjør jobbenog snyter City for gullet.
Ha en god fotballsøndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God kveld fra Ageans lounge i Athen, grekerene har selvfølgelig innredet stort røykerom bak glassvegg her inne, hehe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra det Sørlandske.
Det har egentlig ikke vært en god dag. Men det kan jeg vel takke meg selv for. Så det har vært en meget slapp dag. Nå er just kveldsmaten unnagjort og kidsa skal i seng. Har noen oppgaver jeg må få gjort i kveld før uka starter i morgen. Men kan ikke akkurat si at jeg brenner av lyst. Så det så. Blir nok bedre i morgen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Ahhh ... akkurat hjemme fra Montaluce Winery hvor morsdagen forskriftsmessig ble feiret. Har vært der før, men de har virkelig shinet opp mattilbudet og det var bare sinnsykt godt. Og dyrt. Men mor er fornøyd, så da var det vel verdt det..
![]() ![]() Nå blir det sløving resten av kvelden .. natta der borte! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |