![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her har man akkurat innstalert seg på jobb for nok en herlig 12 timers vakt. Måtte det bli en rolig dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Som Twin Otter, 12-timersvakt vi håper blir rolig. Tåken ligger som et tykt teppe over flyplassen. Bare å hive i seg kaffe til man ser mannen med ljåen.
Flicorna på jobben har lovet "vårs gutta" wokpanne. Blir bra å sette tenna i den gryten i ettermiddag hehe.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Siden vi begge gikk Birken i går, så blir det nok å tilbringe mye av dagen i sofaen, da kroppen er rimelig stiv å støl. Greit å kunne tusle ned på Agra i går for noe Indisk, før jeg la meg før kl10, hvilket er svært uvanlig. Sport på TV og hjemmelaget pizza i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger
Litt sløvings før det er på tide å komme seg ut av godstolen og begynne på dagens middag. Blir en rolig søndag dette og kvelden avsluttes med spillekveld og et par øl tenker jeg. H en fin en forumister. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Paa vei til Schiphol for en kort tur til Norge. Ikke mange mennesker aa se ute en soendag morgen. For en gangs skyld har jeg ogsaa beregnet god tid da jeg planlegger aa sjekke inn bagasje, fant ut at spikre, skruer og diverse verktoey like gjerne kunne flyttes hjem foerst som sist! Ha en god soendag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Dublin..
St. Patrick ble feiret med innlevelse i går, på tide å komme seg ut i frisk luft snart... Planen er å avlegge Guinness Storehouse en visitt i dag. :-D Radisson blue St. Hellen er et veldig greit sted å være, selv om det ikke er i sentrum.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornings fra Seattle. Enda gode 2,5 timer igjen til frokost, da er det godt man er på et dobbelttre og fikk kjeks ved innsjekk som jeg ikke spiste i går.
![]() Vet forøvrig ikke hvor vanlig det er å bli personlig hilst på av purser før avgang og tiltalt ved etternavn resten av turen når man kun er EBB? (Fløy med LH i bizzzzz) I systemet stod det visstnok at jeg er Senator? Jaja. Ha en god dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Manhattan! Det ble relativt sent igår da St Patrics feiringen foregikk på en 'irsk' restaurant, my favourite in town: O'Gradys Steakhouse! Snart tid for frokost, og skal ikke legge skjul på at undertegnede er den happy eier av en splitter ny Canon 7D
![]()
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Godt noen holder liv i økonomien vår ...
God morgen fra litt lengre sør .. etter tre dager med temp opp imot tredve grader, står trær og busker i kø for å spire og gressklipperen står i skuret og tigger etter å bii ridd. Ingen bønn heller, slik plenen ser ut ... Ingen vår i år - det ble sommer direkte. Kraftig tordenvær hadde vi i natt også visstnok ... det merket jeg imidlertid ingenting til .. Dagen blir, som dere kanskje skjønner,for det meste tilbragt i hagen. Får se om jeg ikke klarer å få presset inn litt tid i hengekøya også .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg skjonner at jeg svaert sjeldent ankommer gardermoen en soendag ettermiddag, duty free paa ankomst var vel dagens lengste koe selv med samtlige kasser aapne... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Slependen. Her er nok en vårdag snart unnagjort. Klart for middag om kort tid. Ha en fortreffelig aften forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen! Etter en begivenhetsrik helg er det på tide med litt jobbing igjen, så da kan jeg se frem til et par timer med Office-pakken igjen.
I morgen er det på tur igjen, og det ser ut som det blir et par turer ila uken. Ha en strålende kveld alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra Krsand!
Her er man hjemme igjen etter en lang og slitsom uke i Spania! Nå er det to dager jobb og så 3 dager i Tyskland. Snart natta nå! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |
God Søndagsmorgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 9 | 10-04-2011 18:33 |