![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Strålende vær idag også. Blir å jobbe litt på oppgaven idag, samt rette litt på selvangivelsen da skatteetaten tydeligvis har problemer å få med seg det jeg har gjort av sprell på børsen iløpet av året. Ikveld står SK1465 til CPH for tur, Sjekket inn på nettet igår, og da oppdaget jeg ulempen med å fly SK NO og gris. Selv på -800 er jo nødutgangene så langt fremme at man må fly Economy Extra for å få dem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndag!
Nærsnes ligger badet i sol, snart er det brunsj med speilegg, bacon og friskpresset appelsinjuice. Ellers så skal oppkjørselen til huset ryddes for grus, tomta ryddes for kvister og kongler, vinterens redskaper skal inn i garasjen og sommeren skal klargjøres. Og skulle jeg, mot formodning, ha noe energi til overs, så blir det dekkskifte på Alfa'en. Ha en fin dag!
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Nettopp våknet til brunch her, og her skal det ryddes litt hus før jeg skal klargjøre ymse for et kundebesøk i ettermiddag. Hører rykter om at gustavf har en koselig feature å annonsere snarlig også!
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Frokost først, også en laaaang spasértur i finværet, faktisk er det allerede +10 i luften.
Back to work i morgen ettermiddag..
![]() |
#5 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen.. litt under 2 timer igjen til jobb.. Sola skinner og himmelen er blå her oppe i nord også, men er dog ikke +10 grader da
![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Maura!
Sola skinner, og jeg er endelig våken.. Skjer ikke stort, før i fem-tiden.. Da stikker jeg til hovedstaden en tur, for å overvære konserten med Mark Knopfler! Bør bli bra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Gårsdagens bytur har preget dagen, men jeg har da fått skiftet dekk på bilen - og dessuten har jeg sjekket inn på SK4685 til Barcelona i morgen. Skal bli moro å teste Spanair!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God soendag fra vest....her har vi typisk vaar vaer...i gaar hadde vi snevaer, regn haggel og straalende sol i loepet av 4 timer....Ukens kaffe fra min lokale Mikro Roaster er Yemen Mokha Mattari (Bani Mattar)......utrolig spennende....
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det ble søndag ettermiddag før jeg fikk orden på forkortelsene.
ADI FFA BJG og ikke minst en bråte med ICAO-koder. Noen som tar VNBG uten å kikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndagsmorgen. | C-klasse | Flyforum | 19 | 21-07-2013 21:23 |
God Søndagsmorgen | Bizflyer | Flyforum | 12 | 16-12-2012 21:59 |
God søndagsmorgen | Hickok | Flyforum | 11 | 09-09-2012 19:41 |
God søndagsmorgen | Twin Otter | Flyforum | 12 | 18-03-2012 20:39 |