![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Skal fly til Usa via Amsterdam på fredag, og prøver i den forbindelse å finne ut når jeg senest kan levere bagasjen min (i og med at jeg sjekker inn online). KLM sier at baggage drop stenger 60 minutter før avgang, men når jeg klikker på "exceptions to these times" (http://www.klm.com/travel/gb_en/prep...off_points.htm), så sier de 40 minutter for Oslo. Er det noen som kan bekrefte at dette fungerer på BÅDE interkontinentale og europeiske flighter? Mvh. Marius |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
KLM har ikke interkonrtinentale flighter fra Galemoen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Som jeg nevner i mitt innlegg, går flighten via Amsterdam og vanligvis så sjekker jeg bagasjen direkte til min første destinasjon i Usa.
Derfor lurer jeg på om jeg allikevel er nødt til å forholde meg til et interkontinentalt tidspunkt..? Mvh Marius |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du flyr til Amsterdam ... synes tabellen er ganske så klar jeg
![]() Men kommer du i siste liten og det er kø kan det være game over ... så beregn deg litt ekstra tid uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Da satser vi på at det går bra! Takk for hjelpen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
KLM innsjekk på OSL stenger 40 min før avgangstid, men det er ofte kø og den stenger på minuttet 40 min før! Møt opp i god tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har KLM ansvar for forsinkelse med Delta ? | C130 | Småprat | 35 | 12-03-2012 16:30 |
ikke mulig å sjekke inn. KLM, ams-atl | hellbilly | Reiseforum | 2 | 29-04-2010 19:01 |
Nå kan du sjekke inn med mobilen fra Osl | MartinL | Flyforum | 2 | 01-02-2010 20:18 |
Sjekke inn kvelden før | Chriscross | Flyforum | 15 | 17-10-2009 22:01 |
Hvorfor sjekke inn på sms? | EB | Flyforum | 21 | 06-03-2007 14:40 |