![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hei,
Jeg skal fly bgo-svg i morgen tidlig. Kan jeg sjekke inn bagasjen min allerede i kveld på BGO? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Nei, de fleste her i Norge protesterer mot å ha baggasje liggende over natten.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
Teknisk sett er det ikkje noko problem, men som PH-ndr påpeikar stirrar dei fleste flyplassar i mot dette her.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo
![]() Jeg skal fly OSL-AMS først kommende torsdag. Tidligere kommentert her: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=50917 Jeg er da avhengig å ha med litt hjelpemidler (56 kg for å være nøyaktig). Skulle helst ønske at jeg kunne kjøre disse til OSL kvelden før å sjekke de inn. Ser nå av tråden at det kan bli vanskelig... Finnes det noen form for bagasjeoppbevaring på OSL slik at jeg kan plassere disse her inntil de skal sjekkes inn? Eller har noen andre forslag? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Ja det finnes....mer her : http://www.osl.no/osl/servicetilbud/...sjeoppbevaring God tur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mulig jeg misser noe her, men er det ikke enklere å sjekke inn i kveld og levere bagasjen på bagdrop i morgen - så slipper du to turer?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Jeg spurte i dag tidlig å det hadde ikke gått kvelden før, takk for svaret i går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Poenget var vel å bli kvitt bagasjen.
![]() |
#9 |
avsluttet
|
![]()
Mener at OSL tilbyr vel innsjekk kvelden før avreise...?
Det er vel bare det at bag'n blir liggendes i bag-systemet til "bag-bingen" åpner. Eller har jeg tatt meg en lang tur på hardangervidda nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Om ikke noe har endret seg de siste månedene tar heller ikke Menzies i mot bagasje dagen før
Last edited by matsbg; 17-10-2009 at 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tror det har med at Lufthavna ikke kan garantere at bagasjen er 'bevoktet' hele natten ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
På Sola er det helt uaktuelt å sende bag dagen før hos både SGS og Norport. Grunnen er at bagasjen ligger ubevoktet.
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
EDIT: Jeg husker vi styrte fælt med dette i WF, fordi KL ønsket å tilby dette; og faktisk gjorde det (om jeg husker rett ble det referert til en avtale mellom OSL og KL, men det er fryktelig mye forbehold fra en rødvinsmarienter Joe på søndagskvelden) - vet ikke om det sluttet før OSLWF ble spist opp av SGS eller om det sluttet av andre grunner. Last edited by JoeW; 17-10-2009 at 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag alle sammen før jeg tar kvelden | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 19 | 19-11-2018 00:51 |
Innsjekking kvelden før hos SAS på OSL? | henning | Småprat | 19 | 14-03-2012 15:10 |
Ta ut boardingpass på flyplass kvelden før? | Chriscross | Reiseforum | 8 | 05-11-2011 01:26 |
Sjekke inn bagasje dagen før avreise? | anders320 | Reiseforum | 2 | 18-08-2010 23:03 |
Hvor lenge før avgang bør man sjekke inn? | Fellowship | Flyforum | 3 | 29-08-2006 19:53 |