![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fra nabobordet på OSL-kantina:
- "I had the first row of Euro Traveller until two days ago. Then they moved the bloody curtain, and some bastard nicked 4C right in front om me..." KAAAAAAAAAA-CHIIIIIIIIIIING Når eget hell sammenfaller med andres uhell er gleden total. Ha en strålende dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Hovedstaden kan melde om -5. På tur til provinsen på programmet i dag. Sats i kveld. Ha en fjong mandag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Skadefryd er den eneste sanne glede, god tur til Fnate og fnatorangen eller hva han nå heter..
For oss vanlig dødelige er det lite skadefryd å melde om fra monolitten. Eller litt var det jo når jeg for en halvtime siden var igjennom security på seks minutter, mens de som valgte snailtrack røk på minimum 10.. :-D Klassisk i-landsproblem, men enkel morro! MOL neste, før de små lysegrønne skal ta meg til BGO før Best Western har lovet meg en seng nede i sentrum! En god dag til dere alle, uansett destinasjon og klasse!
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God morgen fra Forus. Her er det bare å stålsette seg for en innholdsrik arbeidsuke. Ingen reiseplaner her i gården. Men litt indretjeneste blir det nok ila. uken. Ha en god uke forumister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Good morning from Trondheim
Her ser det ut til at det bærer mot sjukdom igjen....feber og kraftig hoste...ikke ulikt det man var rammet av før jul, med påfølgende lungebetennelse og sykemelding.... Men på jobb må man, så får vi se om jeg klarer å fullføre... Ha en myye bedre dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Bagnaia,
Om en liten stund settes kursen for FCO for hjemturen med SK682 og SK1876. Skyet og noe morgentåke ute på lavlandet på morgenkvisten. Det blir rolig kjøring sydover på "il tempo gigante". Ha en god dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hmmm, etter lang tids hvile fikk jeg endelig brukt boookingfinger. Golf guttetur til Malaga i Mars. DY ned og SK hjem......men så kommer ironien. DY er via CPH, mens SK er direkte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Förkylningen sitter i och då blev det hemmakontor på crew plannern. Nåväl, det skall väl bli bättre med tiden hoppas jag. Grått och ett par blå grader gör att jag håller mig inne i värmen idag. Ha en fortsatt fin måndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
Nettopp hjemkommet etter en god natts søvn på SK907 fra EWR. I stedet for å oppgradere fikk jeg en hel 4-seter alene, og sov strålende fra vi tok av til vi landet. Fantastisk personale ombord, de hadde til og med gjemt frokost og kaffe til meg når jeg våknet 15 min før landing! ![]() ![]() Fruen fornøyd når jeg kom innom jobben med ferske kanelboller fra Cinnabon også, så en god start på uken! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag fra Stockholm. Leser i www.expressen.se at jeg skal på en fest til 30 millioner i kveld...kan ikke si at jeg annet enn gleder meg stoooort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Have fun! MLK-dag og fridag her i Amerika. For noen ihvertfall ... Stor glede i huset da Seahawks kvalifiserte seg til Superbolla! Blir skikkelig partay på cruisebåten om to uker !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Her går det i hotellbookinger. Innser at jeg nok må jekke litt på standarden når jeg skal bo alene i et par uker i storbyen. Ellers går det i snømåking... God tur til dere på reisefot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Det blir en stoppover i SAS lounge for SK1876 videre i kveld. Fruen er på shoppetur i terminalen. Som om vi ikke handlet nok i Italia. ![]() La merke til at det var liten aktivitet med bygging av den nye piren på FCO. Har de gått tom for penger? Jeg mener jeg observerte 4 stk Alitalia MB80's som sto ute på gresset og "råtnet". Ille at de ikke tar vare på skikkelige flymaskiner. Last edited by OJB; 20-01-2014 at 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Oops.., Sorry Mac! Men hvordan kan du si at resultatet gikk feil vei med et slikt brukernavn????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God kveld fra Bergen. Har vært på dagstur til bartebyen i dag. I morgen går turen til et fergeleie i Sognefjorden, før turen går videre nordover i morgen kveld. Skal også lever inn et par anbud i morgen, så ingen tvil om at det blir en hektisk dag i en hektisk uke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Det er vel egentlig bare cricketfans som kan føle seg noenlunde trygge ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Newcomer
|
![]()
Hehe, helt klart urutinert av meg
![]() Brukernavnet stammer nok bare fra dårlig fantasi ved opprettelse av bruker, selv om det skal sies at Seattle er en kjekk by. Mer OT, så ligger det an til å bli en god kamp allikevel ja. Skal bli spennende å se om Manning klarer å marsjere over banen som vanlig mot et såpass godt forsvar. Som nordmann uten særlige tilknytninger så er jeg vel generelt mer glad i sporten enn et spesifikt lag når det kommer til stykket. Flyrelatert så var vel det mest spennende i dag en observasjon ut kontorvinduet av en ukjent (for min del) jet som tok av på på SVG. Fant den heller ikke på FR24. Nå er det hotellkikking på gang etter å ha booket NYC tur i påsken. Ser frem til BA 787 i WT+ den ene veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Morsomt (selv for en homo) å være på fest med Samantha Fox...men så har vel også hun kommet ut av skapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 15-07-2019 17:30 |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 31 | 01-05-2019 13:38 |
God mandag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 16-02-2015 11:47 |