![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God tirsdag fra Midtausten… Her regnet det i dag tidlig – igjen.. Andre gangen på seks måneder som virkelig er moooot normalt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Sneen som la seg i går ettermiddag er vasket bort...når skal det bli skikkelig vinter? Brygga neste:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Bare "etterkjølelsen" igjen før formen en 100%. Prærien kaller, men med siste telefonmøte med California fra sju i kveld tror jeg at jeg stykker opp arbeidsdagen og avslutter hjemmefra. Timeføringsgaffelen funker der også. Dessuten truer kona med timeplanen i forhold til "oppussingen" hjemme, men fikk i det minste sparklet to dører i går. Men noen stor håndtværker blir jeg aldri. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 07-01-2014 at 07:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Da er det tilbake til valig rutine og fullt trykk de neste 14 dagene om planen holder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ugh fra Oslo. Gud som jeg hater søvnløse netter, sovna ikke før klokka var på en ukristlig tid og resultatet er selvsagt at man er trøtt og forsov seg noe, men nå får jeg nesten løpe til Ruters grå for å unngå for mye forsentkomming ihvertfall.. Dro tiden i senga så mye jeg kunne i det minste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mindre god morgen fra hovedstaden.
Planen var å levere Sparkende F i barnehagen, men med oppkast på morgenkvisten så kunne man skrote de planene. Ryker på min første "hjemme med sykt barn"-dag hos ny arbeidsgiver. Og jeg som fortsatt er i prøvetid da... Får satse på at jeg ikke får fyken ![]() Ha en bedre dag!
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim
Travelt fra morrran-flere biluhell i Trondheim i det siste..... Makan.....bra vi unngår alvorlige personskader.... ![]() Ser bookingfingeren får kjørt seg framover. Luter mot endel KLM fra TRD faktisk....vi får se.SK og DY kan ikke hamle opp på pris på europareiser... Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grumpf fra nok en kar som sliter med dårlig nattesøvn.
Sovner seint og drømmer fra en går inn i drømmeland til en våkner. Blir jo stressa av mindre. Er også grundig lei av mørketid. Kl er i skrivende stund over 9 og det er fortsatt bare grålysning ute. Og når man går hjem fra jobb er det bekmørkt også. Nei, nå er jeg klar for vår. 8 plussgrader og småregn er jo selvfølgelig å foretrekke fremfor minusgrader og snø. Så måtte det bare fortsette. Årsoppgjør på agendaen i dag. Får prøve å komme meg gjennom dagen. Sliter med en fot sterkt angrepet av urinsyregikt. Er som å gå med en slalomstøvel på beinet. Det er slitsomt må jeg si. Burde være derfor jeg drikker, men det går jo dårlig når man skal være på jobb. Skulle ønske det var meg som kunne være hjemme med sykt barn i dag. Ajaj! Stålsette seg litt til. Er det helg snart??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jaja. Da var man i det minste kommet seg på jobb og mindre trøtt nå enn da jeg stod opp. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Schiphol og #52 her. På vei til YVR via SEA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
I dette tilfellet er det bivirkning av 15 mnd-vaksinen så jeg satser på at det går greit denne gangen ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
God dag fra båten til OJB
Her oppe står solen opp rundt kl 10, og legger seg igjen rundt kl 14. Kan gå helt fra senga og nesten helt til arbeidsplassen uten å være utendørs ![]() Båten valgte å rulle litt i natt, og det var flere som la merke til det. Litt bølger, og litt yr, men ikke noe man ikke klarer å håndtere ![]() Temperaturen er noen grader over 0, kan ikke klage på det ![]() Etter lunsj så er det ut og plaske med litt vann. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God tirsdag fra arbeidsleiren med en uendelighet av møter og oppgaver. Har enda ikke kommet meg helt over kultursjokket med å komme meg tilbake til grå og trygg norsk virkelighet. Har allerede fått inn en svømmeøkt i vann som har riktig temperatur for bading, altså 28 grader, og planen er vel å øke frekvensen fra de 2 i uken jeg hadde i høst.
Over en uke til jeg får neste boardingkort. Ha en god en!
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ja .... Her i Hotlanta kan vi skryte på oss hele fire plussgrader - i Farenheit. Altså minus 16 Celsius ... Kaldeste natt siden 1995. Brrrr .... Godt og varmt her inne på hjemmekontoret dog. Og solen skinner.
Ikke så mye å berette om .. dyra har brakkesyke og katta måtte til slutt låses inne på vaskerommet for at vi skulle få fred. Herreavdelingens Platesjappe går på radioen og nå skal jeg hente meg en ny kopp kaffe. Ha en varm dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tirsdag!
Her går det i filmkveld hos venner og frossenpizza servert med en nydelig 2013 årgang Fun Light med vannmelon. Fransken går det ikke fullt så bra med, trodde min lille liste med ord satt godt i går, men nå husker jeg ikke halvparten. Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra BGO. Da er atter tid for å sette nesen nordover igjen. To dager i Narvik denne gang. Antakelig hjem igjen på torsdag kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-06-2014 14:12 |
God tirsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 9 | 04-02-2014 11:31 |
God onsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 27-11-2013 21:49 |
God mandag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 22-04-2013 23:45 |
God tirsdag - god St. Hansaften | EB | Flyforum | 16 | 23-06-2009 23:11 |