![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ja nå er det stille før stormen på mange måter… EXPO 2020 avgjøres i dag.. De emigrerte nordmenns offisielle julebord på fredag – og UAE National Day på mandag. Heldigvis har sjeiken gått ut og gjort helgen til en offisiell langhelg for alle i privat og offentlig sektor. På toppen av dett kommer mutteren ned med kofferten full av Aass juleøl på fredag..
![]() Den virkelige stormen (årets uvær) er helt over og vi er på behagelige 29 grader igjen. Ship o hoi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Rundt null her i hovedstaden og straks går turen til den ytre provinsen for litt lek og triksing med tall. Spørsmålet er igså hvilke. Time på Sats jeg rekker idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra gamle ærverdige Bristol i Oslo. Frokosten er innabords og en gjør seg klar for en tog- og drosje tur. I går var det rått og kaldt utenfor her så nytter det ikke med Hwai skjorte og den typen antrekk. Det blir bare å tulle seg godt inn å sette kursen mot toget.
Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Regnfull morgen fra Trondheim
Siste dag som gressenkemann....hrmphhf, hvordan skal jeg nå få utnytte Netflix best mulig.TV'n kommer til å være okkupert igjen ![]() ![]() ![]() Idag er det fulllt kjør med oppgjør før mnds.avslutning, men svigermor frister med uer-middag så det blir en glede å gå fra jobb ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Puhh LN-FHU, leste at du kalte din svigermor for en uer først, men etter å ha lest igjen så jeg det var feil.. hehe.
![]() ![]() Regner vilt mye her i Skaun også, blir innedag på hjemmekontoret! Møter i hele morgen før hovedstaden inntas for en dagstur fredag. Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Vestlandet! Her ligger tåka tykk rundt fjella.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings!
Full rydding og pakking her, avreise til Thailand i morgen tidlig. Så mye som skal fikses og pakkes... Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Båing fra Linje1. Blid og glad etter kurs i Singapore Girls. SQ fortalte om at de hadde kabin mock-ups der man kunne trykke og klemme på alt. Jeg spurte om det var mock ups av Singapore Girls og. Det var det ikke. SKANDALE!!!
Vel, vel... god onsdag
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Guten heute fra Kiel!
Her sitter man og jobber litt fra hotellrommet mens man ser Color Magic legge til kai. Etterhvert blir det ut og finne litt lunsj, og så ta skipet opp til Oslo. Blir vel juletrebord i kveld tipper jeg! Juhuuuu! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tonje Damli er gravid. Ha en flott aften!
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvem?
Her går ferden mot SC enten i ettermiddag eller i morgen tidlig for Thanksgiving med svigerfamilien. Meterolygene bommet en smule, så hverken sne eller is å se. Skal bli -6 til natta, men da har nok ihvertfall veiene tørket opp. Tjodel-diii og ha en glitrende hump-day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
God tidlig formiddag fra Boston!
Et fryktelig grisevær her i dag. Heldigvis er det halv dag på kontoret, før jeg skal ut å hente kalkun (forhåndsbestilt, takk og lov..) og annet snaks til Thanksgiving-feiring i morgen. Stille og rolig feiring her i byen, før resten av helgen skal tilbringes på Mount Washington Resort i New Hampshire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God natt fra Pai nord i Thailand. Her er det langt roligere enn i Bangkok, men med mange trivelige vannhull. Hyggelig liten by til tross for noe høy hippie og backpackerfaktor. Og kjøreturen fra Chiang Mai var en opplevelse i seg selv med intet mindre enn 762 svinger... Godt man har trent litt på Vestlandet av og til...
Ha en aldeles fortreffelig aften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra ARN hvor SK708 skal bringe meg til HEL. Enten reiser jeg for mye med Blue 1 eller så har Anti aldri fri. Er nok 10 gangen i år han forklarer meg på finsk-svensk om rutiner ved nødutgangen:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften, endelig ferdig med arbeidsdagen! Ikke mye tid til å kose seg hjemme, blir vel mest å bikke nedpå og gjøre seg klart til morgendagen
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag, halveis allerede | KnutW | Flyforum | 12 | 24-01-2018 20:13 |
God onsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-06-2014 14:12 |
God tirsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 9 | 04-02-2014 11:31 |
God tirsdag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 07-01-2014 18:29 |
God mandag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 22-04-2013 23:45 |