![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sitter på Gate43 klar for OSL-FAO-OSL. I det jeg gikk ut døren hjemme kom naboen hjem med en gjeng som skulle ha nachspiel. Ulike prioriteringer :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
litt frokost en nydelig søndag morgen. blir ikkenoe flydag for min del, tok på meg ekstra i dag 14-24, så det blir flydag i jobbens tegn. Men kamera og objektiv er klare her og, både qr og dy 787 på osl i dag, og er man heldig får man avbildet begge i samme bilde, den ene kommer når den andre drar..ish. Skal vel noe til å ha så flaks men.. Ha en flott søndag der ute i den vide verden!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Her har jeg virkelig fått sovet ut. På tide å få meg litt frokost før planen er en sykkeltur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen fra et solfylt Bodø!
Dagen skal nytes med en heller bedre frokost, før man ser hva man får ut av resten. Ingen planer lagt, så stiller i åpen klasse i dag, jeg. ![]() Ha en fin søndag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ingen flydag for meg heller, synes ikke programmet helt er de store sakene som gjør at jeg føler det er verdt å ta turen. Ingen F16 feks. Får heller bli fotballkamp Liverpool-Man Utd på tv senere i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Er på jobb, og er egentlig i uforskammet bra form etter Kaizers-konsert med påfølgende bytur i går... Men søvnunderskuddet innhenter meg vel i løpet av dagen.
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
Aaaaaaltfor tidlig! Jeg HATER vekkerklokker! God morgen fra Bislett, føler meg fortsatt sausetrøtt selvom enkelte andre her syntes de har sovet ut og stod opp aaaaaaltfor tidlig!
Simpsons på Viasat 4, og jeg har nå akkurat en time på meg til å karre meg ut av senga og få meg en dusj før opphavet plukker opp meg utafor her for en middag. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra Biz-loungen på LJU. En liten enkel lounge. Plastbestikk, ikkeno varmmat og ikkeno isbiter, men hva gjør vel det når de har min favoritt Schweppes Kokosnøtt.
![]()
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 01-09-2013 at 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God midt på dagen fra det Sørlandske!
Har fått sovet godt ut her i dag jeg også, og det var riktig så deilig. Dyreparken utgikk i dag pga fare for regn og overbefolket park. Så da tar vi ungene på en runde bowling i stedet. Så noe aktivitet blir det det da iallefall. Straks venter ny uke, som blir travel. Men heldigvis venter noen godsaker til helgen! SÅ måtte uken gå fort..... Fortsatt god søndag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tur!
Strigrompf fra Lillestrøm. Akkurat ferdig med oppvasken etter gårsdagens vennemiddag. Oppvaskmaskinen slutta å virke for 3 år siden og det er så sykt døvt å kjøpe ny. Nå skal det stripakkes før snuta rettes mot Gardermoen. Blir min først langtur med Cathay sin nye biznizz i kveldinga. Ha det fjongt
![]() |
#12 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra OSL, snart TG til Bangkok, og her landet jammen meg Qatars første Dreamliner til Oslo også og parkerer på gaten ved siden av
![]() - |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glem flydag, glem Cathay, glem Asia - det er dagen da kun én ting gjelder:
Smadre L'Pool til grus på Anfield. Velsignet Søndag.
![]() |
#14 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Ellers god chill dag. Burde gjør noe arbeide, tror jeg skal klare det etter en liten gå tur ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Neste gang jeg trenger en framsynt, skal jeg ikke kontakte deg, hehe. ![]() Start vinner 7-0, Liverpool slår ManShit og Fjordline må snu utenfor Jæren med hele 103 pax ombord. Ikke er man fyllesyk heller, så søndagen kan knapt bli bedre....... ![]() ![]() ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Hver sine lyster ... G'ættermidda' fra Vestsøsøst. Her er man i siste sving av hæljevakta og gleder seg til klokken slår midnatt i gamlelandet ... Da skal det nok bli litt *psjtt* tenker jeg ...
Temperaturen er oppimot de 30, men kommer det noen tordenskrall, kan det jo være at det blir levelig å sitte på verandaen etterpå. Sitter her og leker med min nye ZTE Open innimellom .. artig liten sak, men uegnet som annet enn 'Norges- og reservetelefon' .. Men for 70 daler kan man ikke klage. Min gamle trofaste Blackberry var i ferd med å ta kvelden etter 8 år, så da var denne et utmerket erstatning. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 06-05-2013 05:27 |
God søndag | LN-FHU | Flyforum | 13 | 28-04-2013 22:56 |
God søndag | SlidesArmed | Flyforum | 14 | 23-09-2012 22:08 |
God søndag | Someone | Flyforum | 18 | 15-07-2012 23:32 |