![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyglad
|
![]()
Tidlig morgen i Doha. Sjekket ut av hotellet og formiddagen tilbringes på QR953. Blir hentet på OSL og hjemme venter fårikål. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Fantorangtid nå. Ser det er stjerneklart, så satser på en ny fin dag her i vest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå solfylt Sogn, ytre! No er årets jakttur over med ikkje så verst resultat. Mini og eg legg snart ut på tur frå besteforeldre og tilbake til frøkna/moderen.
Eit spørsmål til dei lokalkjende på OSL: er det sånne triller til utlån slik mini kan bruke ventetida på soving? Ha ein bra dag, alle!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Litt grått ute, men jeg lukter at frokosten er rett rundt hjørnet. En løpetur vil neppe skade før vi drar tilbake til Oslo i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Grått og trist vær her i dag. Enig med Someone, en løpetur skader aldri. Det ble en langtur med løpeskoene i går, men jeg må prøve å få tatt meg en løpetur jeg også i dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ny fin dag på Solkysten. Her blir det å ta seg en tur til byen for å kjenne litt på livet, før turen går i retning Idrettsveien. Der skal eplekjekke trøndere få seg en leksjon i fotballspillets gleder.
I morgen tidlig blir det atter å sette nesen nordover, denne gang for en kort uke. Retur onsdag kveld, før turen går over dammen for en langhelg med morro. Noen dager i LV og deretter Oakland Raiders at Denver Broncos. AC bort og UA/SK tilbake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gooood lat morgen. Det er fuktig ute så jeg ser ingen grunn til å legge store planer enda annet enn nødvendigheter som en stille stund med avis, kaffe o.l.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Colnbrook, UK (rett vest for Heathrow). Nettopp spist en frokost i loungen, og venter nå på at klokka skal bli 12 så jeg kan sjekke ut. Goood tid til jeg egentlig må være noe annet sted så da drøyer jeg det lengst mulig med utsjekk. Får se etterpå om jeg sjekker rett inn på LHR, eller om jeg tar en tur inn til London.
God søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
München. Oktoberfest. Dag 3. 3-liters magnumflaske med vodka i går. Uoktoberfestelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Akkurat der har jeg noen innspill... Det kan absolutt skade. Man kan få store svetteringer under armene, man kan gå ned i vekt så ingen av skjortene passer lenger eller i værste fall løpe på seg prolaps. Fysj og fy. Løping er gruff.
God morgen fra Lillestrøm. Her er det kaffe før snuta rettes mot OSL der Icelandair skal ta meg til Denver. Så blir det United videre til Vail i kveldinga. En dag ferie i Vail blir fint da jeg aldri har vært der før. Ha en strålende dag, folkens.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Go morgen fra Longyearbyen. Helgeturen opp til Svalbard viste seg å bli en helt kanonbra tur. Absolutt en plass jeg skal besøke igjen senere å ha litt bedre tid. Nå er det snart buss til LYR og en smålang hjemreise til Stavanger via tromsø og oslo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God "morgen" fra Trondheim. Her stråler sola! Nesten så en må vurdere å komme seg ut å studere fenomenet nærmere etter hvert
![]() Ellers er det stor fare for at en må bort og sette på en klesvask, og så blir det nok en runde med paintball i kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dach!
Vel, her har man sløst bort ihvertfall 45min av kjærkommen fritid med å se en omgang fotball som knapt nok kan kalles fotball. Fikk ihvertfall ut Liverpool's mentalt skadede skinhead, en skam for Premier League. Uansett, det er tid for vakt på Gærningmoen de neste timene - drøyt 8 timer til "helg".
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra solkysten. Har utnyttet finværet maks, og fikk til og med presset inn en liten fjelltur i dag.
Nå blir det først litt forum-surfing, så en liten hyggestund med Powerpoint og Outlook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Happy lunsj fra Park Hyatt Aviara rett nord for San Diego. Varmt og godt også i dag. Etter en lite pool siesta bærer det til Hyatt Regency Mission Bay som ligger halvtimen nærmere flyplassen. Middag med venner før Tony Bennett underholder i aften
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | arnstein | Flyforum | 15 | 01-09-2013 21:30 |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 06-05-2013 05:27 |
God søndag | LN-FHU | Flyforum | 13 | 28-04-2013 22:56 |