![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Trondheim.
Ja..... her sitter man da og venter på info om MD- turen.... :-) Ellers er guttakrutt usedvanlige friske å raske....nå er det far som fortsatt hangler. En tur til opphavet for litt well deserved R&R står for tur. Ha en strålende søndag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Her ventet man bare på at svigermor skal ha klar frokosten. En løpetur i formiddag skader sikkert ikke heller. Middag i Sandefjord før retur til Oslo. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Grått vær her i dag. Som foregående taler sier, så tar en ikke skade av en løpetur, så planen er en litt lenger løpetur nå i formiddag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai – her sitter man litt sliten men fattet etter dagens andre møte. En liten lunsj med en kunde er på programmet videre, mens kvelden hjemme blir svømming etterfulgt av sofa og indisk.
Nyt dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
+7,3 og skyet i H.foss, men skal forbi Færder, så da blir det nok verre. Ha en god dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Urk fra Bislett, å fortsette øllinga på Kristiania etter dagseilasen på Stena Saga var ikke lurt.. vekkerklokka virket, så her sitter man med litt frokost før turen går ut til Drøbak for nok et lite familiebesøk.
![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
-8 og fortsatt lett snøvær her på Svalbard, måtte vinteren aldri ende!
![]() Hadde min best skidag denne sesongen i går, hvor solen tittet litt frem og det var 25-35 cm ny, tørr, arktisk pudder overalt. Pga. en ellers snøfattig vinter var det noen stener her og der, så jeg er glad jeg tok med mine gamle ski, selv om jeg til tider skulle ønske jeg hadde de nye da det var utrolig dypt i "naturlige half-pipes". Håper sola kommer litt igjennom i dag også. Ellers er 24/7 dagslys utrolig forvirrende, på en god måte! Ha en fantastisk flott vinter/sommer/vår/høst dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Absolutt ikke noe god søndag her nei!
Nuff said! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra Oslo etter en hektisk helg i bartebyen som også innebar et par (les mange) enheter Dahls. Fløy DY opp og SK ned. Fun fact det er faktisk nesten 3 år siden jeg fløy SAS også det var til TRD. Skyldtes ikke noen bevisst boykott, men flyr som oftest utenlands og da har ikke SAS passet.
SAS har i det minste et tilbud på den korte ruta, mens DY ikke har noen verdens ting. Ny uke og nye muligheter i morgen og det er deilig å se på kalenderen at vi går inn i mai selv om det også innebærer noe som begynner med eks og slutter på amen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() God kveld fra sør. Grått og forblåst ute. Lader batteriene på sofaen før en ny hektisk uke på jobb står på tapetet.
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Dagens advarsel!
Her har jeg nettopp sett en utrolig dårlig film.... Trodde ikke det gikk an å lage en så dårlig film i disse tider. Filmen er American Battleship og kom ut i 2012. Maks budsjett på den filmen kan ikke ha vært mer enn 200 USD...
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God kveld fra Lillestrøm, her har man også sett film idag - Red Dawn. Elefanten er i fyr og flamme og løper rundt og rundt i sofaen med det amerikanske flagget sitt. "We will not go quietly into the night..."
![]() |
![]() |
#13 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
Fant følgende tråd på IMDB-forumet: http://www.imdb.com/title/tt2175927/...4?ref_=tt_bd_1 Den tråden er ganske underholdende ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Neskollen. Nettopp tilbake etter å ha tilbragt helgen i Maura. Skulle egentlig bli til i morgen, så til i dag tidlig, og så ble det kvelden. Litt "bodfyll" er hentet, sånn at det kan synes at noen eier den tomme boden nedi kjelleren.
Mandag i morgen, som betyr... FERIE!!!! Mandag og tirsdag tilbringes med å se en 63 år gammel mann svette i en gymsal i Bærum, mens resten av uka tilbringes i litt forskellige flymaskiner, i hele tre forskjellige kabinklasser. Hævv a gudd vånn! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag | arnstein | Flyforum | 15 | 01-09-2013 21:30 |
God søndag | Someone | Flyforum | 15 | 06-05-2013 05:27 |
God søndag | SlidesArmed | Flyforum | 14 | 23-09-2012 22:08 |
God søndag | Someone | Flyforum | 18 | 15-07-2012 23:32 |