Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 24-06-2013, 11:54   #1
Wiggo Hovde
ScanFlyer Silver

Wiggo Hovde's Avatar

Default Turbulens på KSU

Noen ble visst litt vel ivrig med å presentere Apollos vinterprogram 13/14 fra KSU.
Ifølge lokalavisa har dette skapt turbulens: http://www.tk.no/nyheter/article6726722.ece
Wiggo Hovde is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2013, 13:37   #2
flyKSU
ScanFlyer Molded

flyKSU's Avatar

Default Re: Turbulens på KSU

Quote:
Originally Posted by Wiggo Hovde View Post
Noen ble visst litt vel ivrig med å presentere Apollos vinterprogram 13/14 fra KSU.
Ifølge lokalavisa har dette skapt turbulens: http://www.tk.no/nyheter/article6726722.ece
«Basert på et rykte»... Tja. Strengt tatt basert på at turer fra Kristiansund til Gran Canaria var fult bookbare på Apollos nettsider i perioden 19. oktober til 14. april gjennom helgen. Fra Apollos Facebook-sider:

Quote:
...Beklager, men ved en feil har det ligget reiser fra Kristiansund til Gran Canaria i vårt bookingsystem. Dette er nå fjernet igjen. Nærmeste avreiseplass til Gran Canaria blir Ålesund eller Trondheim...
Du kan kalle det hva du vil Wiggo, men jeg vet ikke med deg - når reiseoperatøren selv legger ut billetter for salg på sine egne nettsider, så tar jeg det gjerne for god fisk. (For øvrig lekent av Tidens Krav å smelle til med dette knallarkivbildet av flyKSU som 17-åring )

Synd det ikke ble noe av.

Last edited by flyKSU; 24-06-2013 at 13:44.
flyKSU is offline   Reply With Quote
Old 24-06-2013, 13:56   #3
Wiggo Hovde
ScanFlyer Silver

Wiggo Hovde's Avatar

Quote:
Originally Posted by flyKSU View Post
Du kan kalle det hva du vil Wiggo, men jeg vet ikke med deg - når reiseoperatøren selv legger ut billetter for salg på sine egne nettsider, så tar jeg det gjerne for god fisk. (For øvrig lekent av Tidens Krav å smelle til med dette knallarkivbildet av flyKSU som 17-åring )
Det er klønete av Apollo. Ja, jeg er enig med deg, informasjon fra flyselskap/reiseoperatører på deres egne nettsider bør man kunne ta for god fisk.

Quote:
Originally Posted by flyKSU View Post
Synd det ikke ble noe av.
Bra det ikke ble noe av. Heller en annen vinterdestinasjon. Det hadde skapt et bedre totaltilbud for områdene KSU og MOL dekker.
Wiggo Hovde is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2013, 23:29   #4
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

<mod>
Det er ryddet to ganger i tråden. Distriktspolitikk, flyplasslokasjoner og drittaksting kan tas i andre tråder.
</mod>

Posting Rules